Jedi_Master2 Opublikowano 1 Lipca 2007 Udostępnij Opublikowano 1 Lipca 2007 Mam problem ze zrobieniem jazdy samochodem. Wygląda on tak, że przykolizji z drzewem wpisuję speed= 0 jak uderzę w drzewo jest ok ale jak zacznę skęcać samochód przechodzi przez drzewo. Proszę o pomoc P.S próbowałem już z direction+= 0 lub direction-= 0 ale to nie pomagało! Od razu mówię, że zaznaczyłem solid w obiekcie, z którym jest kolizja. POMOŻE KTOŚ?! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Micanser Opublikowano 1 Lipca 2007 Udostępnij Opublikowano 1 Lipca 2007 Zrób samochodowi okrągłą maskę (tak aby samochód nie wystawał po za maskę). Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jedi_Master2 Opublikowano 1 Lipca 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 1 Lipca 2007 thx :) nic to nie dało! jest to samo (to ja może dam screena) dzieje się to tylko wtedy kiedy udeżam skręcając :( Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Maxpayn Opublikowano 1 Lipca 2007 Udostępnij Opublikowano 1 Lipca 2007 A jak wygląda maska? jaka wielkość itd? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jedi_Master2 Opublikowano 1 Lipca 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 1 Lipca 2007 wielkość 81x50 z masi usunąłem zderzak Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Maxpayn Opublikowano 1 Lipca 2007 Udostępnij Opublikowano 1 Lipca 2007 maska musi być okrągła i rozmiar 81 na 81. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jedi_Master2 Opublikowano 1 Lipca 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 1 Lipca 2007 spróbuję Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Cekol Opublikowano 1 Lipca 2007 Udostępnij Opublikowano 1 Lipca 2007 Daj w Begin step kod: old_dir = direction a w kolizji z klockiem możesz użyć to: if speed > 0 or speed < 0 { speed *= -1 speed /= 2 } direction = old_dir var dir_from; dir_from = point_direction(other.x+16,other.y+16,x,y) x += lengthdir_x(2,dir_from) y += lengthdir_y(2,dir_from) albo poprostu to co masz, tylko dodać direction = old_dir Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Maxpayn Opublikowano 1 Lipca 2007 Udostępnij Opublikowano 1 Lipca 2007 @Up: ale poco ma takie coś robić nie lepiej niech da sobie maske? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Cekol Opublikowano 1 Lipca 2007 Udostępnij Opublikowano 1 Lipca 2007 Maska (wdg mnie) jako okrągłe kółko do samochodu, które jest prostokątem 2 razy dłuższym niż szerszym, jest głupie. To mocno widać przy kolizjach. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Maxpayn Opublikowano 1 Lipca 2007 Udostępnij Opublikowano 1 Lipca 2007 ale mi chodzi zeby dal kulko a nie jakis prostokat a kulko ma miec taka wielkosc zeby moglo zaslonic auto Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Lord Marcelot Opublikowano 1 Lipca 2007 Udostępnij Opublikowano 1 Lipca 2007 @Cekol Ale Maxpayn powiedział żeby zrobił 81x81 czyli kwadratowe @Maxpayn Cekol'owi chodziło o to że kółko będzie w prostokącie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jedi_Master2 Opublikowano 1 Lipca 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 1 Lipca 2007 eee... ja już się gubię :/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jedi_Master2 Opublikowano 1 Lipca 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 1 Lipca 2007 jak by co to dalej nie działa :( Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się