Yoda Opublikowano 30 Czerwca 2007 Udostępnij Opublikowano 30 Czerwca 2007 Znów pozawracam wam głowę moim RTSem :) Zajałem się dokładniej walką i postanowiłem zrobić tak aby wojownik zadawał obrażenia tylko wtedy gdy ma odpowiedniego sprita. No i problem jest w tym że on tych spritów nie chce zmieniać, choć zdaje mi sie w kodzie jest to dobrze zapisane: Event Collision with enemy if zabijaj = true { if sprite_index = fighterleftanim { sprite_index = fighterfightleft } else if sprite_index = fighterrightanim { sprite_index = fighterfightright } if sprite_index = fighterfightright or fighterfightleft { other.enemylife -= (attack - other.enemydefense) zabijaj = false alarm[0] = 20 } } Event alarm 0 zabijaj = true Owy żołnierz po prostu zadaje obrażenia wrogowi mimo iż nie zmienia sprita na odpowiedni. Pozdrawiam! Z góry dzięki! Hmmm coś nikt mi nie chce pomóc :D Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bagno Opublikowano 2 Lipca 2007 Udostępnij Opublikowano 2 Lipca 2007 Ale zmieniasz sprita z pliku czy normalnie ze sprites? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Yoda Opublikowano 2 Lipca 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 2 Lipca 2007 Normalnie ze sprites... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Micanser Opublikowano 2 Lipca 2007 Udostępnij Opublikowano 2 Lipca 2007 A masz cos w drawie? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Yoda Opublikowano 2 Lipca 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 2 Lipca 2007 Rysowanie zaznaczenia. Ale tak w ogóle to w zasadzie problem rozwiązany - kumpel mi pomógł ale musieliśmy zupełnie zmienić kod i dodać trochę zmiennych (zmienne rox) :) A co tu jest źle to nie wiem... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi