karus99 Opublikowano 29 Czerwca 2007 Udostępnij Opublikowano 29 Czerwca 2007 Da się tak zrobić że co dwie sekundy się dzeje jakaś akcja. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bartek (Kamrat) Opublikowano 29 Czerwca 2007 Udostępnij Opublikowano 29 Czerwca 2007 Tak. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
blackmaul Opublikowano 29 Czerwca 2007 Udostępnij Opublikowano 29 Czerwca 2007 Da się. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
karus99 Opublikowano 29 Czerwca 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 29 Czerwca 2007 A jest jakiś kod na to Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bartek (Kamrat) Opublikowano 29 Czerwca 2007 Udostępnij Opublikowano 29 Czerwca 2007 jest. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
blackmaul Opublikowano 29 Czerwca 2007 Udostępnij Opublikowano 29 Czerwca 2007 A jest jakiś kod na to Pewnie. jest. No. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
karus99 Opublikowano 29 Czerwca 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 29 Czerwca 2007 To dajcie tyle to ja też umiem Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bartek (Kamrat) Opublikowano 29 Czerwca 2007 Udostępnij Opublikowano 29 Czerwca 2007 zainteresuj się -> time.h :wink: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
karus99 Opublikowano 29 Czerwca 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 29 Czerwca 2007 szukałem ale nie znalazłem. coś tam znalazłem ale to nie było to oco mi chodzi Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tymon Opublikowano 29 Czerwca 2007 Udostępnij Opublikowano 29 Czerwca 2007 Chcesz żeby co 2sek była jakaś akcja, no to time.h. Pozdrawiam, mroow. :cat: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
karus99 Opublikowano 29 Czerwca 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 29 Czerwca 2007 dobra a co dalej Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kryniak Opublikowano 29 Czerwca 2007 Udostępnij Opublikowano 29 Czerwca 2007 Masz: void czekaj(int sec) { clock_t delay = sec * CLOCKS_PER_SEC; clock_t start = clock(); while (clock() - start < delay) ; } Pozdrawiam, mroow :cat: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
karus99 Opublikowano 29 Czerwca 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 29 Czerwca 2007 to jest co 2 sek?? a gdzie dać tę moją akcję Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kryniak Opublikowano 29 Czerwca 2007 Udostępnij Opublikowano 29 Czerwca 2007 Przecież ci zrobiłem funkcję. Wystarczy, że dasz jej prototyp i wpiszesz czekaj(2) EDIT: #include <stdio.h> #include <time.h> void czekaj(int sec) { clock_t delay = sec * CLOCKS_PER_SEC; clock_t start = clock(); while (clock() - start < delay) ; } int main() { printf("Czekaj 2 sekundy...\n"); czekaj(2); printf("Gotowe!"); } EDIT2: Zgapiłeś od tymona.... emot11.gif Nie no, spostrzegawczy jesteś :] Pozdrawiam, mroow :cat: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
blackmaul Opublikowano 29 Czerwca 2007 Udostępnij Opublikowano 29 Czerwca 2007 to jest co 2 sek?? Nie, to jest co 27 dni. :hmmm: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
karus99 Opublikowano 29 Czerwca 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 29 Czerwca 2007 Ale mi nie chodzi o to że za 2 sekundy się dzieje akcja tylko co 2 sekundy 2sek-akcja-2sek-akcja-2sek-akcja i tak cały czas Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kryniak Opublikowano 29 Czerwca 2007 Udostępnij Opublikowano 29 Czerwca 2007 O_O #include <stdio.h> #include <time.h> void czekaj(int sec) { clock_t delay = sec * CLOCKS_PER_SEC; clock_t start = clock(); while (clock() - start < delay) ; } int main() { while (1) { printf("Czekaj 2 sekundy...\n"); czekaj(2); printf("Gotowe!"); } } Ja ci radzę najpierw zabierać się za programy typu "Hello World". Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
karus99 Opublikowano 29 Czerwca 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 29 Czerwca 2007 muszę cie zmartwić ale programy typu Hello World mam już za sobą EDIT: Jutro dam odpowiedź czy mi działa Nie działa mi oto mój kod #include <iostream> #include <string> #include <conio.h> #include <math.h> #include <time.h> void czekaj(int sec) { clock_t delay = sec * CLOCKS_PER_SEC; clock_t start = clock(); while (clock() - start < delay); } int main() { short wybor; std::cout << "Witam w grze Stock Exchange Tycoon. Wybierz co chcesz zrobic.\n\n\n\n\n"; std::cout << "---------------------------------------\n"; std::cout << "1. Nowa gra.\n"; std::cout << "2. Wcztaj gre.\n"; std::cout << "3. Pomoc.\n"; std::cout << "4. Autorzy.\n"; std::cout << "5. Wyjscie.\n"; std::cout << "Twoj Wybor: "; std::cin >> wybor; if (wybor == 1) { system("cls"); short wybor_ng; float pieniadze = 100000; float ilosc_dni = 0; while (1) { czekaj(2); ilosc_dni += 1; } std::cout << "Wybrales Nowa gre. Na starcie dostajesz 100000 zl. Mozesz zrobic z tymi pieniedzmi co chcesz ale najlepiej bedzie jak je zainwestujesz na gieldzie. Mozesz wziasc kredyt w banku lub wplacic ciezko zarobione pieniadze na lokate.\n\n\n\n\n"; std::cout << "---------------------------------------\n"; std::cout << "Twoje pieniadze: " << pieniadze << " zl.\n"; std::cout << "---------------------------------------\n"; std::cout << "1. Siedziba.\n"; std::cout << "2. Bank.\n"; std::cout << "3. Gielda.\n"; std::cout << "4. Zapisz Gre.\n"; std::cout << "5. Wyjscie.\n"; std::cout << "Twoj wybor: "; std::cin >> wybor_ng; } getch() } i jak dam nowa gra to robi się czarny ekran. Sory za Double posta bo jakbym zeditował tamtego to nikt by nie wiedział że coś napisałem. kto mi pomoże?? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Will Opublikowano 3 Lipca 2007 Udostępnij Opublikowano 3 Lipca 2007 Nikt Ci nie pomoże myśl xD while (1) { czekaj(2); ilosc_dni += 1; } hmm.. Kiedy ta pętla ma się kończyć? xDD Pomyśl zrobiłeś pętle, która ciągle się powtarza ;P Może np: break?? :twisted: (naprzykład) if(ilosc_dni>5) break; ;P Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
karus99 Opublikowano 3 Lipca 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 3 Lipca 2007 właśnie nie ma się zatrzymywać tylko cały czas się powtarzać Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Will Opublikowano 4 Lipca 2007 Udostępnij Opublikowano 4 Lipca 2007 OMG To się zastanów.. jak ma Ci się coś wyświetlić skoro.. cały czas robi się pętla omg.. Musisz to inaczej zrobić... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kryniak Opublikowano 4 Lipca 2007 Udostępnij Opublikowano 4 Lipca 2007 A dałeś prototyp?: #include <iostream> #include <string> #include <conio.h> #include <math.h> #include <time.h> void czekaj(int sec); int main() { short wybor; std::cout << "Witam w grze Stock Exchange Tycoon. Wybierz co chcesz zrobic.\n\n\n\n\n"; std::cout << "---------------------------------------\n"; std::cout << "1. Nowa gra.\n"; std::cout << "2. Wcztaj gre.\n"; std::cout << "3. Pomoc.\n"; std::cout << "4. Autorzy.\n"; std::cout << "5. Wyjscie.\n"; std::cout << "Twoj Wybor: "; std::cin >> wybor; if (wybor == 1) { system("cls"); short wybor_ng; float pieniadze = 100000; float ilosc_dni = 0; while (1) { czekaj(2); ilosc_dni += 1; } std::cout << "Wybrales Nowa gre. Na starcie dostajesz 100000 zl. Mozesz zrobic z tymi pieniedzmi co chcesz ale najlepiej bedzie jak je zainwestujesz na gieldzie. Mozesz wziasc kredyt w banku lub wplacic ciezko zarobione pieniadze na lokate.\n\n\n\n\n"; std::cout << "---------------------------------------\n"; std::cout << "Twoje pieniadze: " << pieniadze << " zl.\n"; std::cout << "---------------------------------------\n"; std::cout << "1. Siedziba.\n"; std::cout << "2. Bank.\n"; std::cout << "3. Gielda.\n"; std::cout << "4. Zapisz Gre.\n"; std::cout << "5. Wyjscie.\n"; std::cout << "Twoj wybor: "; std::cin >> wybor_ng; } getch() } void czekaj(int sec) { clock_t delay = sec * CLOCKS_PER_SEC; clock_t start = clock(); while (clock() - start < delay); } Czy to aż tak trudno pomyśleć? i jak dam nowa gra to robi się czarny ekran. Nic dziwnego jak zrobiłem czyszczenie ekranu w pętli nieskończonej :/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Micja Opublikowano 4 Lipca 2007 Udostępnij Opublikowano 4 Lipca 2007 Po co od razu z time.h??? Wystarczy pętla for. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kryniak Opublikowano 4 Lipca 2007 Udostępnij Opublikowano 4 Lipca 2007 @Micja: A z czym innym? Chcesz zrobić coś takiego? for (i=0;i<10000000000000000000000000000000000000000;i++) { ... } Na szybszych komputerach nic to by nie dało. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
karus99 Opublikowano 4 Lipca 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 4 Lipca 2007 dalej nie działa Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Marmot Opublikowano 4 Lipca 2007 Udostępnij Opublikowano 4 Lipca 2007 A dziwisz się jak dałeś pętlę, która się nigdy nie kończy, a wyświetlanie jest po pętli ;p ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
karus99 Opublikowano 4 Lipca 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 4 Lipca 2007 No to jak to zrobić żeby działało? Chciałem zrobić tak żeby było widać w czasie gry że te dni przybywają. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Marmot Opublikowano 4 Lipca 2007 Udostępnij Opublikowano 4 Lipca 2007 To wierz mi, że nie zrobisz tego przy pomocy nieskończonej pętli. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
karus99 Opublikowano 4 Lipca 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 4 Lipca 2007 Powiem to inaczej ja chcę żeby te dni leciały w tle Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Marmot Opublikowano 4 Lipca 2007 Udostępnij Opublikowano 4 Lipca 2007 To daj całą grę w pętle, a przy jej wyłączaniu daj zapisywanie stanu do jakiegoś pliku i wczytywanie tego stanu na starcie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się