Krzy100f Opublikowano 29 Czerwca 2007 Udostępnij Opublikowano 29 Czerwca 2007 Przy końcu gry nie moge zrobić żeby gdy dojede pierwszy do obiektu 4 wyświetli mi wiadomośc <JESTES PIERWSZY> i po paru sekunadach wyłączy . Gdy dojde drugi a object 2 pierwszy dojdzie to gdy dotkne linie mety napisze <JESTES DRUGI> itd. Szukałem na foru trudno sie szuka występują błędy na forum. JeSZCZE JAK ZROBIĆ ŻEBY w czasie gry leciał czas a gdy dojde zatrzyma sie i zapisze na hi score ( odwrotnym ) . Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
aaaaaa Opublikowano 29 Czerwca 2007 Udostępnij Opublikowano 29 Czerwca 2007 Stwórz objekt meta w create objektu meta meta = 0 w kolizji mety z pojazdem ( tyczy się każdego pojazdu który bierze udział w wyścigu) meta+=1 w steep objectu meta if meta= 1 show_message(jesteś pierwszy) if meta= 2 show_message(jesteś 2) Trzymam cię za słowo mam być w creditach :) Jesli coś niejasne pisz :) A może zrobić przykład? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Krzy100f Opublikowano 29 Czerwca 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 29 Czerwca 2007 Tekst dobry ale gdy pojazd to moi przeciwnicy no a gdy ja dojde to nie pokazuje sie nic . To mi sie pokazuje: ___________________________________________ FATAL ERROR in action number 1 of Step Event for object <meta>: COMPILATION ERROR in code action Error in code at line 2: show_message(jesteś pierwszy) at position 20: Unexpected symbol. Możesz dać przykład :) na credots i tak jesteś napisze <aaaaaa> Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
aaaaaa Opublikowano 29 Czerwca 2007 Udostępnij Opublikowano 29 Czerwca 2007 już robie przykład Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Maxpayn Opublikowano 29 Czerwca 2007 Udostępnij Opublikowano 29 Czerwca 2007 @aaaaaa: lol za takie coś masz go dać w credits'ach. @Up: już nie musisz. :] Ja ci tu zrobię i nie musisz mnie dawać do credits, o! w create: meta = 0; globa.koniec = 0; w kolizji z metą w kazdym pojedzie: meta += 1; jak sie skonczy wyscig: global.koniec = 1; w step kazdego pojazdu: if( global.koniec ) = 1 { switch( meta ) { case 1: show_message( "Wygrales wyscig! " ); break; case 2: show_message( "Jestes drugi" ); break; case 3: show_message( "Jestes trzeci!"; break; default: show_message( "Nie dojechales do mety :/ "); break; } } Pozdrawiam, Maxpayn :chris: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Krzy100f Opublikowano 29 Czerwca 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 29 Czerwca 2007 No ok ale gdzie mam dać że sie skonczy wyścig :angry: . Skoro mi chodzi w kolizji z metą będzie koniec wyścigu . :rolleyes: Koniec Będzie gdy dotkne obect = meta Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Maxpayn Opublikowano 29 Czerwca 2007 Udostępnij Opublikowano 29 Czerwca 2007 a kiedy chcesz zeby sie zakonczyl wyscig? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Krzy100f Opublikowano 29 Czerwca 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 29 Czerwca 2007 Pytanie o czasie i hi score wciąż nie udzielono na je odpowiedzi . Mi chodzi tylko gdy object którym chodze dotknie objectu meta (pierwszy z 4 oobjectów napisze <.....>) jak dotknie drugi .......... itd . Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Maxpayn Opublikowano 29 Czerwca 2007 Udostępnij Opublikowano 29 Czerwca 2007 co do czasu: w create: czas = 200; //ilosc czasu w step: if( czas ) > 0 { czas -= 0.5; } else { //skrypt highscore czy co tam chcesz } w draw: draw_text( 10, 10, round( czas ) ); Teraz to już chcę miejsce w credits. xD Pozdrawiam, Maxpayn :chris: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Krzy100f Opublikowano 29 Czerwca 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 29 Czerwca 2007 A co z tą metą przecież nie działa :PP. Czas z resztą też (mam wersje 7.0 żeby sie nie zdziwile że mam pretensje) ;);););):9:( Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Maxpayn Opublikowano 29 Czerwca 2007 Udostępnij Opublikowano 29 Czerwca 2007 Sam pomysl jak to zrobic to jest latwe serio. Pozdrawiam, Maxpayn :chris: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
aaaaaa Opublikowano 29 Czerwca 2007 Udostępnij Opublikowano 29 Czerwca 2007 Zrobiłem przykład https://gmclan.org/up2147_11_przyklas.html masz dwa object jednym jedziesz do góry W a drugim strzałką w góre i wtedy rysuje się kto jest pierwszy CZY:LI JESTEM W CREDITACH TWOJEJ GRY :jezor: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Krzy100f Opublikowano 29 Czerwca 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 29 Czerwca 2007 Mi chodzi gre na 1 player druga cześć gry bęzie na multiplayer . :D jak skoncze tą biore sie do podobnej ale lepszej . ale dzięki . (the best) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
aaaaaa Opublikowano 29 Czerwca 2007 Udostępnij Opublikowano 29 Czerwca 2007 ale przecież to może być na 1 player dajesz ten klocek co w gracz2 do pojazdu przeciwnika i już CO TO ZA RÓŻNICA To że sobie w przykładzie oznaczyłem gracz 1 i gracz2 niczego nie zmienia(mogłem oznaczyć gracz jeden i przeciwnik jestem w Credit ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Driv3r Opublikowano 2 Lipca 2007 Udostępnij Opublikowano 2 Lipca 2007 W create : meta = 0 Kolizja mety z pojazdem : meta+=1 W stepie : if meta= 1 show_message("jesteś pierwszy") if meta= 2 show_message("jesteś 2") to jest przykład aaaaaa tylko że brakowało znaków "" :P Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się