PsichiX Opublikowano 28 Czerwca 2007 Udostępnij Opublikowano 28 Czerwca 2007 Witam, stworzyłem intro do programu i chcialbym poznać wasze zdanie, czy to intro może być? Napiszcie co powinienem poprawic, a co usunać. intro Z góry dzięki :) Pozdrawiam :] Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Maxpayn Opublikowano 28 Czerwca 2007 Udostępnij Opublikowano 28 Czerwca 2007 Hmm popraw tą grafę tych obrączek czy co to jest. :P Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
miki77 Opublikowano 28 Czerwca 2007 Udostępnij Opublikowano 28 Czerwca 2007 Ciekawe to intro :] Tylko jakaś muzyka by się przydała =P Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ToMoEX Opublikowano 28 Czerwca 2007 Udostępnij Opublikowano 28 Czerwca 2007 łoo zajefajne intro tylko zmień grafikę tych pierścieni(?), czy tam kółek ^^ ocena 5/5 Pozdrawiam ToMo :shuriken: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
murdalow Opublikowano 28 Czerwca 2007 Udostępnij Opublikowano 28 Czerwca 2007 ładnie pierścienie zrób chromowane albo ze złota Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
CP-player Opublikowano 28 Czerwca 2007 Udostępnij Opublikowano 28 Czerwca 2007 całkiem niezłe 5/5 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
LionX Dagger Opublikowano 28 Czerwca 2007 Udostępnij Opublikowano 28 Czerwca 2007 A jako intro nie zrozumiałem do końca o co chodziło XP Jako intro to jest wporzo ^^ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
propaganja Opublikowano 28 Czerwca 2007 Udostępnij Opublikowano 28 Czerwca 2007 nawet chilloutowe.. chyba nie ma co wystawiac oceny za logo ;-) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
M@ti002 Opublikowano 29 Czerwca 2007 Udostępnij Opublikowano 29 Czerwca 2007 ladne tylko odstraszyly mnie te pierscienie (a raczej ich tekstura). Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
eXcLiFe Opublikowano 29 Czerwca 2007 Udostępnij Opublikowano 29 Czerwca 2007 Ładne ładne :) Czekaj czekaj coś mi tu X-boxem zalatuje :D ale mniejsza o to Popraw tekstury tych kuleczek jak już zauważył szanowny kolega M@ti002 i będzie super :) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Webzir Opublikowano 29 Czerwca 2007 Udostępnij Opublikowano 29 Czerwca 2007 Ja tam do pierścieni nic nie mam, ale mogły by być ładniejsze. A po za tym fajne intro. Ile nad tym siedziałeś? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PsichiX Opublikowano 29 Czerwca 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 29 Czerwca 2007 Półtorej godziny Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
eXcLiFe Opublikowano 29 Czerwca 2007 Udostępnij Opublikowano 29 Czerwca 2007 Ja bym czegoś takiego nigdy nie zrobił xD Więc u mnie masz pełen respekt :) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PsichiX Opublikowano 29 Czerwca 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 29 Czerwca 2007 Dziękuje :) Nieco połowe czasu zajeło mi robienie logo i grafiki (a grafika pierścieni jest z google) PS. Umieszczam screena z aktualnej wersji programu (a raczej silnika). Dodam że grafika jest tymczasowa i zostaje wciaż ulepszana Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
eXcLiFe Opublikowano 29 Czerwca 2007 Udostępnij Opublikowano 29 Czerwca 2007 YY to jest do gm'a czy C++ czy inny język ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PsichiX Opublikowano 29 Czerwca 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 29 Czerwca 2007 GM, czysty gml, bez żadnych dll'i :] Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Webzir Opublikowano 29 Czerwca 2007 Udostępnij Opublikowano 29 Czerwca 2007 O kurczę! :P Szacuneczek =D Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
eXcLiFe Opublikowano 29 Czerwca 2007 Udostępnij Opublikowano 29 Czerwca 2007 O fuc*! Masz u mnie 100% respekt ! Wymiot na maxa ! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PsichiX Opublikowano 29 Czerwca 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 29 Czerwca 2007 Hmm... widzę prawie same dobre komentarze :D , więc chciałbym poinformować, że zbieram grupę osób (w miarę dobrze -przynajmniej średnio - znającą sie na 3D) , która będzie testować ten silnik. Tak więc czy znajdzie sie jakaś osoba chętna do testowania? :) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kubos Opublikowano 29 Czerwca 2007 Udostępnij Opublikowano 29 Czerwca 2007 Wow, fajne to :thumbsup: Pełen podziw! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Sylwester Opublikowano 29 Czerwca 2007 Udostępnij Opublikowano 29 Czerwca 2007 Jeśli robisz to w gml,to wątpie by coś z tego było,zobaczysz jak będzie ciąc gre,ale jwstem podziwu twoich umiejętności w 3d. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PsichiX Opublikowano 29 Czerwca 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 29 Czerwca 2007 Co prawda, obecnie silnik przy dużej ilości obiektów płynnie działa tylko na dobrych pc, ale kod jest udoskonalany i silnik z dnia na dzień staje sie stabilny nawet na nieco słabszych komputerach. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Hanjuso Opublikowano 30 Czerwca 2007 Udostępnij Opublikowano 30 Czerwca 2007 Z moich doswiadczen w 3d wynika, iz przy takiej ilosci obiektow gra nie bedzie zbyt szybka. Chyba, ze bedzie to tylko chodzenie i podziwianie widokow. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
LionX Dagger Opublikowano 30 Czerwca 2007 Udostępnij Opublikowano 30 Czerwca 2007 A z moich wynika wręcz przeciwna rzecz oczywiście nie można zapominać że obiekty które nie są na widoku trzeba z dezaktywować Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się