Skocz do zawartości

Kupno [Przykład]


Rekomendowane odpowiedzi

//jeżli kasy jest więcej niż 299
if kasa > 299
{
//napisz wiadomość o kupnie
show_message('Kupiłeś towar!')
//odejmij kasę
kasa-= 300
//daj życie
lives+= 1
//usuń towar z planszy
with (other) instance_destroy()
}
else
{
//pokaż wiadomość
show_message('nie masz tyle kasy!')
//odpechnij od towaru
speed= -4
}

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...