Krzy100f Opublikowano 23 Czerwca 2007 Udostępnij Opublikowano 23 Czerwca 2007 Mam pytania . 1 jak zrobić stzrelanie dałem jak w FAQ i nie działa . 2 Jak zrobić że jak skała (komenta) dotknie obiektu zniknie a za niom powstaną inne obiekty . 3 Jak zrobić że , nas początku pojawiają sie komety potem statki kosmiczne a nakońcu gdy zdobęde klucz (object) pojawi sie boss . Jak zrobić że po pewnym czasie z góry pojawiają sie objekty . 4 Jak zrobić żeby boss strzelał do mnie i inne objekty . 5 Jak zrobić żeby objekty z góry poruszały sie np przed moimi strzałami w lewo w prawo . 6 Jak zrobić żeby nie wychodził za room . Z góry dziękuje mam więcej pytań ale narazie te mi wystarczą . Nie mówcie żebym szukał . Podajcie kod lub podpoweidź gdzie to zrobic . :] Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tymon Opublikowano 23 Czerwca 2007 Udostępnij Opublikowano 23 Czerwca 2007 1. Na pewno działa. 2. W kolizji z tym obiektem repeat( x ) instance_create( obiekt, x, y ); instance_destroy(); 3. Zrób zmienną która odpowiada za poziom i użyj alarmów by go co jakis czas zwiększać. 4. i = instance_create( pocisk, x, y ); i.direction = point_direction( x, y, gracz.x, gracz.y ); i.speed = 5; 5. x += 1; albo x -= 1; 6. if( x < 0 ) x = 0; if( x > room_width ) x = room_width; Wszystkie z Twoich pytań pojawiły się na forum. Następnym razem będzie warn. Pozdrawiam, mroow. :cat: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mag_Ognia Opublikowano 23 Czerwca 2007 Udostępnij Opublikowano 23 Czerwca 2007 1. zależy jaka to ma być gra. Czy to jest platformówka czy strzelanka. 2.zrób kolizje Obj_kometa z obj_hero9(choć możesz z czymś innym) Bierzesz klocek z żarówką wpisujesz w x x a w y y oraz wybierz object. 3 Użyj alarmów 4. Poszukaj w przykładach 6.Nie jestem pewny ale w obj_boss weź other a potem Outside room i zrób skrypt żeby zmieniał kierunek koniec:p' Echh Tymon ma palce :P Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Krzy100f Opublikowano 23 Czerwca 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 23 Czerwca 2007 Według mnie wszystkie są dobre ale jak je zrobiłem gra nie chce sie uruchomić . A z FAQ piszą dobrze tylko ja ie wiem? Myśle tak żeby zrobic stzrelanie pisze przy space przyciśnięciu if keyboard_check(vk_control) { instance_create(x,y,object5); } NA na object 5 przy create vspeed=(-10); //strzelanie do góry Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tymon Opublikowano 23 Czerwca 2007 Udostępnij Opublikowano 23 Czerwca 2007 Inaczej trochę będzie w Twoim przypadku: if keyboard_check(vk_control) { instance_create( object5, x, y ); } i w create object5: direction = gracz.direction; speed = 5; I tyle. Pozdrawiam, mroow. :cat: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Krzy100f Opublikowano 23 Czerwca 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 23 Czerwca 2007 Dzięki jestem pewiem że działają ale gra przestała działać . KOSMICZNA STZRELANINKA CO DO PYTANIA :thumbsup: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mag_Ognia Opublikowano 23 Czerwca 2007 Udostępnij Opublikowano 23 Czerwca 2007 Ulituje się nad tobą i ci powiem zrób object_pocisk_herosa który w step ma klocek z strzałkami w którym jest zaznaczona strzałka do góry i szybkość pocisku. W obj_hero przy ewencie press space kliknij na żarówkę i w X pisz x a w Y wpisz y A i wybierasz object_pocisk_hera i podczas gry na walasz i wszystko będzie w porządku :P Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się