Skocz do zawartości

BOOM!!!


jontor120

Rekomendowane odpowiedzi

  • Filar Społeczności
Zamiast instance_create(x,y,dziura) daj draw_sprite(sprite_dziura,0,x,y); , aby nie robić tylu obiektów biggrin.gif

 

Po co? Wyjdzie na to samo albo i jeszcze gorzej, ponieważ GM będzie musiał parsować znacznie więcej kodu, a typ obiektu i rysowanie przypisanego do niego sprita jest wykonywane bardziej natywnie.

 

A przykład Tymona jest w download.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...