jontor120 Opublikowano 16 Czerwca 2007 Udostępnij Opublikowano 16 Czerwca 2007 jak zrobić że jak nabuj styknie sie z jednym dużym spritem po którym chodzi robi dziure :o :o :o tylko jak można bez PRO EDITION :sp_ike: :sp_ike: :sp_ike: prosze pomóżcie :crying: :crying: :crying: EDIT: można tesz z PRO EDITION Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
CP-player Opublikowano 16 Czerwca 2007 Udostępnij Opublikowano 16 Czerwca 2007 poszukaj w wyszukiwarce może coś znajdziesz,a przy okazji było coś takiego jak"zniszczalny teren" stworzył to Tymon,ale to było z pro Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jontor120 Opublikowano 16 Czerwca 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 16 Czerwca 2007 niestety nic nie znalazlem temat do zamkniecia,poniewaz nikt nie odpisuje Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
artimal Opublikowano 16 Czerwca 2007 Udostępnij Opublikowano 16 Czerwca 2007 przykład: boom pozdro Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pentalinio Opublikowano 16 Czerwca 2007 Udostępnij Opublikowano 16 Czerwca 2007 Przykład Artimala jest zły i na słabych procesorach może nie zadziałać. Zamiast instance_create(x,y,dziura) daj draw_sprite(sprite_dziura,0,x,y); , aby nie robić tylu obiektów :D . Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jontor120 Opublikowano 16 Czerwca 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 16 Czerwca 2007 ale mi chodzi zeby robilo w jednym sprite robilo takie biale kolko no nie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
blackmaul Opublikowano 16 Czerwca 2007 Udostępnij Opublikowano 16 Czerwca 2007 Rotfl, nikt nie odpisuje po 20 minutach to zamykasz topic? Wyjaśnij dokładnie o co ci chodzi, to łatwiej będzie pomóc. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Filar Społeczności Ranmus Opublikowano 17 Czerwca 2007 Filar Społeczności Udostępnij Opublikowano 17 Czerwca 2007 Zamiast instance_create(x,y,dziura) daj draw_sprite(sprite_dziura,0,x,y); , aby nie robić tylu obiektów biggrin.gif Po co? Wyjdzie na to samo albo i jeszcze gorzej, ponieważ GM będzie musiał parsować znacznie więcej kodu, a typ obiektu i rysowanie przypisanego do niego sprita jest wykonywane bardziej natywnie. A przykład Tymona jest w download. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się