Mag_Ognia Opublikowano 8 Czerwca 2007 Udostępnij Opublikowano 8 Czerwca 2007 Nom właśnie. Zamierzam zrobić poważną gierkę(a nie kolejną część niewypału za którą dostałem bodajże 1). No i właśnie. Mam kilka pytań z którymi mam problemy UWAGA:nie mam zarejestrowanego GM6(muszę sobie zdobyć klucz rejestracyjny) 1. :paperbag3: co zrobić żeby obj hero był odwrócony w stronę kursora? 2. a obj enemy też się obracał przy chodzie i mu by z lufy(a nie np: z du*y) leciały pociski? 3. Co zrobić jeśli np: zabijesz wszystkich przeciwników z planszy to otwiera się przejście do następnego roomu? (lub zdobędziesz klucz do drzwi) 4. I helath bar. Co zrobić żeby jak kula przeciwnika dotknie cię to zabiera ci np 10 hp z 100 5. co zrobić żeby po śmierci przeciwnika dostawało by się punkty? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Sylwester Opublikowano 8 Czerwca 2007 Udostępnij Opublikowano 8 Czerwca 2007 (muszę sobie zdobyć klucz rejestracyjny) zdobyć??ojojoj. LOL?To w sumie nic nie umiesz zrobić, i chcesz żeby inny za ciebie zrobili 80%gry? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Maxpayn Opublikowano 8 Czerwca 2007 Udostępnij Opublikowano 8 Czerwca 2007 1: Zrób sprita i żeby miał animacje obracania o 360 stopni i w step jego daj: image_single = direction * image_number / 360; direction = point_direction( x, y, mouse_x, mouse_y ); 2: Pokombinuj z x'ami i y'ami. 3: if( instance_number ( obj_enemy ) <= 0 ) { //otwieranie bramy } 4: W kolizji z kulą: health -= 10; 5: Jak ginie przeciwnik: score += 2; Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Wolfoxer Opublikowano 8 Czerwca 2007 Udostępnij Opublikowano 8 Czerwca 2007 Nom właśnie. Zamierzam zrobić poważną gierkę(a nie kolejną część niewypału za którą dostałem bodajże 1). No i właśnie. Mam kilka pytań z którymi mam problemy UWAGA:nie mam zarejestrowanego GM6(muszę sobie zdobyć klucz rejestracyjny) 1. :paperbag3: co zrobić żeby obj hero był odwrócony w stronę kursora? 2. a obj enemy też się obracał przy chodzie i mu by z lufy(a nie np: z du*y) leciały pociski? 3. Co zrobić jeśli np: zabijesz wszystkich przeciwników z planszy to otwiera się przejście do następnego roomu? (lub zdobędziesz klucz do drzwi) 4. I helath bar. Co zrobić żeby jak kula przeciwnika dotknie cię to zabiera ci np 10 hp z 100 5. co zrobić żeby po śmierci przeciwnika dostawało by się punkty? 1 = tworzysz graczowi animację obrotu przeciwnie z ruchem wskazówek zegara (pierwszy sprite w góre lbo w prawo, nie jestem pewien), później w step : direction=point_direction(x,y,mouse_x,mouse_y) 2 = obrót tak samo, a z pociskiem ustaw origin na lufie 3 = if !instance_exists(przeciwnik) { akcja } 4 = draw_helthbar - pokombinuj sobie a z kulą to colission with kula zmienna_zycia(gm'owa domyslna to health)-=10 5 = akcja destroy u przeciwnika score+=tu_piszesz_ile_punktow ehhh, max szybszy Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mag_Ognia Opublikowano 8 Czerwca 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 8 Czerwca 2007 Dzięki za pomoc ale ciągle nie kumam tego 2. (poprostu jestem zielony) [dodano] Ops chodzi mi o drugie pytanie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Filar Społeczności Ranmus Opublikowano 8 Czerwca 2007 Filar Społeczności Udostępnij Opublikowano 8 Czerwca 2007 Do tych wszystkich zagadnień nie potrzeba GM Pro. A origin to chodzi o pozycję w edytorze spritów, musisz ustawić środek sprita (wystarczy na niego kliknąć). Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mag_Ognia Opublikowano 8 Czerwca 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 8 Czerwca 2007 hmmm. :P Jeszcze jedno pytanko. Co zrobić żeby ludzik wystrzeliwał pocisk co np: 10 sek a nie seriami. Oto kody które użyłem W create Herosa dir=0; w step hero: instance_create(x,y,PociskG); w create pocisku (PociskG) direction=Hero.dir; alarm[0]=room_speed; A alarm 0 to zmienia pocisk w wybóch No i jak zrobić przerwę sekóndową Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pentalinio Opublikowano 8 Czerwca 2007 Udostępnij Opublikowano 8 Czerwca 2007 W Create: dir = 0; cs = true; W Step: if cs = true { cs = false; instance_create(x,y,pocisk); alarm[0] = room_speed; } W Alarm 0: cs = true; A w pocisku wszystko jest dobrze :) . Pozdro! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się