Matyxex Opublikowano 29 Maja 2007 Udostępnij Opublikowano 29 Maja 2007 1.W menu wyboru obiektów wybierasz który obiekt ma być w następnym roomie... Miałem zamiar zrobić z persistance ale istnieją leprze sposoby. 2.Kod na usuwanie persistance proszę EDIT: Sora że nie dałem w topicu 2.pytania. <don't warn> Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bixon Opublikowano 29 Maja 2007 Udostępnij Opublikowano 29 Maja 2007 Z tego co widziałem jest przykład z wybieraniem postaci.... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
matis3 Opublikowano 29 Maja 2007 Udostępnij Opublikowano 29 Maja 2007 kilka zmiennych i po sprawie: w controlerze (utwórz sobie taki obiekt) dajesz np. global.objekt=0 a w obiektach którymi wybierasz: np. klikasz w warriora: global.obiekt=1 mag - global.objekt=2 teraz co będzie robił w 2 roomie: if room=room2 { if global.obiekt=1 instance_create(x,y,obj) if ....... ... } edit: ja śpiący to głupoty piszę, szybciej będzie jak dasz global.objekt=0 a przy wyborze np. global.objekt=warrior i zamiast if global.obiekt=1 instance_create(x,y,obj) dajesz if global.obiekt=1 instance_create(x,y,global.obiekt) i wtedy ci tworzy obiekt warrior Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
murdalow Opublikowano 29 Maja 2007 Udostępnij Opublikowano 29 Maja 2007 1.W menu wyboru obiektów wybierasz który obiekt ma być w następnym roomie... Miałem zamiar zrobić z persistance ale istnieją leprze sposoby. 2.Kod na usuwanie persistance proszę EDIT: Sora że nie dałem w topicu 2.pytania. <don't warn> room_persistence=false :) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pablo1517 Opublikowano 29 Maja 2007 Udostępnij Opublikowano 29 Maja 2007 robisz zmienną globalną i zapisujesz w niej object_index wyboru, a potem tworzysz obiekt instance_create(x,y,zmienna globalna); Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
artimal Opublikowano 30 Maja 2007 Udostępnij Opublikowano 30 Maja 2007 BYł taki przykład :] kliknij TU pozdro artimal :) :) :) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Matyxex Opublikowano 30 Maja 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 30 Maja 2007 :sleep1: Dzięki sorki ze nieodpowiadałem ale poszedłem kimać object0.image_index = global.player;code] Czy to oznacza ze object0 nazwa nosi player? Dobra THXX dalej samemu sobie poradze :sleeping: :] Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się