Elver Opublikowano 4 Grudnia 2004 Udostępnij Opublikowano 4 Grudnia 2004 Jeszcze jeden mały problem. Jak mogę ustawić, aby potwory x chodziły po mapie, a gdy zdeżą się z graczem y to wzywają resztę (ok 3) takich samych potworów x. Tych potworów x nie ma wcześniej na mapie(jest tylko ten który wpada na gracza y)? :( Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Choosen Opublikowano 4 Grudnia 2004 Udostępnij Opublikowano 4 Grudnia 2004 w evencie kolizji potwora z graczem wrzuc klocek execute a piece of code a tam wpisz kod { instance_create(pozycja_x,pozycja_y,nazwa_obiektu_potwora); } // tworzy 1 obiekt jedna taka instrukja tworzy jednego potworka... mozesz wpisac kilka jedno pod drugim lub uzyc dowolnej petli for (i=0;i<10;i++) { instance_create(pozycja_x,pozycja_y,nazwa_obiektu_potwora); } // tworzy 10 obiektow Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się