NoooB Opublikowano 16 Maja 2007 Udostępnij Opublikowano 16 Maja 2007 Taaaaaaa mam nową płyte główną i (co w zasadzie idzie w paże) nowy procek (pentium4). Więc moge wrócić do roboty, a co się z tym wiąże muszę zadać nowe pytania... 1.w opcjach ustawiam liczbe botów i grzczy, a oni pojawiają się w zaznaczonych miejscach (nie mniej nie więcej). 2.w opcjach ustawia się też wygląd karzdego gracza- co zrobić, aby po wybraniu koloru np. czerwonego dany gracz był czerwony, i było by to zgodne z punktem 1. 3.jak podzielić dżwięki tak aby w opcjach można było ustawić osobno głośność muzy w tle, a osobno samych dżwięków gry. 4.No i ostatnie, według mnie najtrudniejsze- jak bez zarejstrowanej wersji gm'a zrobić<żeby bot omijał przeszkody i używał najkrudszej trasy Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Makary155 Opublikowano 18 Maja 2007 Udostępnij Opublikowano 18 Maja 2007 3. W dokumentacji są odpowiednie funkcje(sam je z resztą opisywałem) 4. Jest przykład na stronie. W prawdzie nie wybiera najkrótszej drogi, ale nie używa funkcji potencial step Reszty nie znam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dziadekkleofas Opublikowano 18 Maja 2007 Udostępnij Opublikowano 18 Maja 2007 1. Użyj pętli repeat: { repeat (<zmienna z botami>) instance_create(random(400),random(400),bot); repeat (<zmienna z graczami>) instance_create(random(400),random(400),grcz); } Randomy sobie zmień na np. spawnpointy. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
NoooB Opublikowano 25 Maja 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 25 Maja 2007 1. Użyj pętli repeat: { repeat (<zmienna z botami>) instance_create(random(400),random(400),bot); repeat (<zmienna z graczami>) instance_create(random(400),random(400),grcz); } Randomy sobie zmień na np. spawnpointy. ..........nierozumiem......... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tymon Opublikowano 25 Maja 2007 Udostępnij Opublikowano 25 Maja 2007 Zapis: repeat( n ) { ... } oznacza to samo co: r = n; while( r > 0 ) { ... r -= 1; } Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
blackmaul Opublikowano 25 Maja 2007 Udostępnij Opublikowano 25 Maja 2007 To przeczytaj w helpie konstrukcję pętli repeat. Edit Tymon: ew. for for(i=0;i<10;i++) { ...; } :) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się