Skocz do zawartości

koniec amunicji


Rekomendowane odpowiedzi

Nie, nie napisze użyj opcji szukaj :P , tylko tak zrób:

w create:

strzal = true;
amunicja = 10;

w step:

if ( keyboard_check ( vk_space ) )
{
    if ( amunicja ) > 0
    {
        if ( strzal ) = true
        {
             instance_create(x,y,obj_strzal)
             amunicja -= 1
             alarm[0] = 10             
             strzal = false
        }
    }
    else
    {
         show_message('Nie masz amunicji')
    }
}

w draw:

draw_text(10,10,'Amunicja: '+string(amunicja) )

w alarm0:

strzal = true;

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ale ty Guxio lubisz nabijać post...;P, a czy koniecznie musisz mieć napis amunicja=ileś tam? Dam ci rade...zrób amunicje jako pasek, który się zmniejsza, jak w back'u...

hmm o ile pamietam back1 był robiony w niezarejestrowanej wersji więc... po co robic gry pacmano podobne?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...