Nikas Opublikowano 9 Maja 2007 Udostępnij Opublikowano 9 Maja 2007 czesc.jak zrobic objekt (naboj)ktory strzela z szybkoscia 18 w strone ktora patrzy sie bohater??(wiem pytalem sie o to ale moj temat zostal usuniety) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
blackmaul Opublikowano 9 Maja 2007 Udostępnij Opublikowano 9 Maja 2007 Użyj point_direction i przeszukaj forum. -.- Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
adam014 Opublikowano 9 Maja 2007 Udostępnij Opublikowano 9 Maja 2007 W step pocisku: direction=bohater.direction Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Nikas Opublikowano 9 Maja 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 9 Maja 2007 nie jestem noobem ani kims swietnym...che zrobic gre ktora wkoncu wam sie spodoba...ten kod nie dziala.... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
blackmaul Opublikowano 9 Maja 2007 Udostępnij Opublikowano 9 Maja 2007 W step pocisku: direction=bohater.direction Chyba raczej w Create, bo każda zmiana kierunku bohatera spowoduje zmianę kierunku pocisku. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
murdalow Opublikowano 9 Maja 2007 Udostępnij Opublikowano 9 Maja 2007 zmień avatara to może zacznie działać masz: w create pocisku direction=point_direction(x,y,tamgdziepatrzy.x,tamgdziepatrzy.y); speed=18 tamgdziepatrzy- to jest to do czego ma zmierzać ten nabój Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Nikas Opublikowano 9 Maja 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 9 Maja 2007 on nie ma zmierzac w orkeslony cel tylko do przodu..... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
murdalow Opublikowano 9 Maja 2007 Udostępnij Opublikowano 9 Maja 2007 to spróbuj mu dać w step vspeed=18 albo -18 sprawdź sobie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Nikas Opublikowano 9 Maja 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 9 Maja 2007 nadal nie dziala tylko ze teraz lataja po ukosie i nie lataja w ta strone w ktora patrzysie bohater plsss help moze jakis przyklad.......?? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
123el Opublikowano 9 Maja 2007 Udostępnij Opublikowano 9 Maja 2007 Jemu chyba chodzi o to, że jak się przekręca bohater z góry to ma strzelać tam gdzie lufa...tego było masa... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
murdalow Opublikowano 10 Maja 2007 Udostępnij Opublikowano 10 Maja 2007 no to mu dałem nie to tamgdziepatrzy zamieni na celownik kursosr czy to co tam ma o Boże wskaż mu droge :) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Maxpayn Opublikowano 10 Maja 2007 Udostępnij Opublikowano 10 Maja 2007 W create obiektu obj_strzal: image_angle = obj_bohater.direction; direction = obj_bohater.direction; speed = 18; Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
M@ti002 Opublikowano 19 Maja 2007 Udostępnij Opublikowano 19 Maja 2007 jeśli coś to w create pocisku: direction=player.direction; a w step pocisku: speed=18; Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się