Punisher Opublikowano 6 Maja 2007 Udostępnij Opublikowano 6 Maja 2007 (instance_create(x,y,obj_pocisk)).direction=obj_bohater alarm[0]=random(10) } else (instance_create(x,y,obj_pocisk)).direction=team1 alarm[0]=random(10) } ERROR: FATAL ERROR in action number 1 of Alarm Event for alarm 0 for object wrog: COPILATION ERROR in code action Error in code at line 3: } at position 2: Unxeptected symbol in expression. O co chodzi ? :blink: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Micanser Opublikowano 6 Maja 2007 Udostępnij Opublikowano 6 Maja 2007 at position 2: Unxeptected symbol in expression. Na drugiej pozycjie jest zły symbol. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Punisher Opublikowano 6 Maja 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 6 Maja 2007 Czyli co mam zmienić ? O_o Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pablo1517 Opublikowano 6 Maja 2007 Udostępnij Opublikowano 6 Maja 2007 (instance_create(x,y,obj_pocisk)).direction=obj_bohater alarm[0]=random(10); } // slepy jestes? else (instance_create(x,y,obj_pocisk)).direction=team1 alarm[0]=random(10) } eh... ja mówie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
123el Opublikowano 6 Maja 2007 Udostępnij Opublikowano 6 Maja 2007 Nawiasy masz źle... Ehh, Pablo szybszy... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Punisher Opublikowano 6 Maja 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 6 Maja 2007 Pokazcie linijke bo ja nie widze Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tymon Opublikowano 6 Maja 2007 Udostępnij Opublikowano 6 Maja 2007 3, 4 i 7. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Punisher Opublikowano 6 Maja 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 6 Maja 2007 3,4,7 czyli ? (instance_create(x,y,obj_pocisk)).direction=obj_bohater alarm[0]=random(10) } // tu jest błąd ale nie widze go else (instance_create(x,y,obj_pocisk)).direction=team1 alarm[0]=random(10) } Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
123el Opublikowano 6 Maja 2007 Udostępnij Opublikowano 6 Maja 2007 A tak w ogóle to po co te "else" i "{}" skoro to nie jest ani if, ani switch... Ludziu nie widzisz, że nawias otwierający ma być na początku, a zamykający na końcu? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Punisher Opublikowano 6 Maja 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 6 Maja 2007 Podajcie poprostu cod na alarm ze tworz strzałe do hero a jak go nie ma to do hero2 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
123el Opublikowano 6 Maja 2007 Udostępnij Opublikowano 6 Maja 2007 (instance_create(x,y,obj_pocisk)).direction=obj_bohater alarm[0]=random(10) and (instance_create(x,y,obj_pocisk)).direction=team1 alarm[0]=random(10) Tak wg. mnie... Eee, ma strzelać do wroga? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Punisher Opublikowano 6 Maja 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 6 Maja 2007 ERROR: FATAL ERROR in action number 1 of Alarm Event for alarm 0 for object wrog: COPILATION ERROR in code action Error in code at line 3: and at position 2: Unxeptected symbol in expression. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
123el Opublikowano 6 Maja 2007 Udostępnij Opublikowano 6 Maja 2007 Zrób we wrogu, że ma tworzyć pocisk co kilka sekund, to chyba umiesz, a w pocisku w step "image_angle=point_direction(x,y,obj_boh.x,obj_boh.y)", pododawaj także jego prędkość itd... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Matthew Opublikowano 6 Maja 2007 Udostępnij Opublikowano 6 Maja 2007 Punisher, pokazałeś tylko część kodu... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Punisher Opublikowano 6 Maja 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 6 Maja 2007 wydaje mi sie ze to tylko daje możliwość strzelania w dwie strony. Ale oto mi nie chodzi. Chodzi mi oto ze mam towarzysza -,,team1'' I wróg strzela przy jakimś dystansie do mnie a jak towarzysz to do towarzysza a gdy jednocześnie sż towarzyse na tym samym dystansie to wróg wybiera cel Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tymon Opublikowano 6 Maja 2007 Udostępnij Opublikowano 6 Maja 2007 (instance_create(x,y,obj_pocisk)).direction=obj_bohater alarm[0]=random(10) (instance_create(x,y,obj_pocisk)).direction=team1 alarm[0]=random(10) xDDD Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Punisher Opublikowano 6 Maja 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 6 Maja 2007 chyba działa Tymon. DZIĘKI PS: Kto ogłada głupi i głupszy na TVN ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się