artimal Opublikowano 4 Maja 2007 Udostępnij Opublikowano 4 Maja 2007 Jak zrobić aby w kolizji z objektem strzykawą mój główny bohater był szyprzy o 10speed Czy to tak speed +=10 chyba raczej nie :o :o :o Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Cekol Opublikowano 4 Maja 2007 Udostępnij Opublikowano 4 Maja 2007 Za bardzo nie rozumiem Pytania o.O Sam sobie odpowiedziałeś. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Oriental Opublikowano 4 Maja 2007 Udostępnij Opublikowano 4 Maja 2007 Najprościej bedzie tak: Jak masz Klocki te czerwone to w zakladce speed wpisujesz global.speed zamiast jakiejś cyfry. TO U BOHATERA. U niego także dajesz w create global.speed = 2 (CODE) A jak masz strzykawke to zrób po dotknięciu (kilizji) zrob global.speed = 10 proste. :P Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
aaaaaa Opublikowano 4 Maja 2007 Udostępnij Opublikowano 4 Maja 2007 Robisz tak w create hero dajesz klocek variable , wpisujesz tam adrenalina i ustawiasz na 0 w strzałka w lewo i strzałka w prawo dajesz klocek if variable i wpisujesz adrenalina i ustawiasz na 0- po tym dajesz kod chodzenia PO TYM wstawiasz klocek if variable i wpisujesz adrenalina i ustawiasz na 1- po tym dajesz SZYBSZY kod chodzenia (dzięki którem u bohater biega szubcjej) w kolizji ze strzykawką dejesz klocek variable , wpisujesz tam adrenalina i ustawiasz na 1 POPRAWIŁEM TERAZ WSZYSTKO JEST OK Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
adam014 Opublikowano 4 Maja 2007 Udostępnij Opublikowano 4 Maja 2007 bohater.speed+=10 :P Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Maxpayn Opublikowano 4 Maja 2007 Udostępnij Opublikowano 4 Maja 2007 Najprościej bedzie tak: Jak masz Klocki te czerwone to w zakladce speed wpisujesz global.speed zamiast jakiejś cyfry. TO U BOHATERA. U niego także dajesz w create global.speed = 2 (CODE) A jak masz strzykawke to zrób po dotknięciu (kilizji) zrob global.speed = 10 proste. :P LOL jak dasz global.speed to wszystkim obiektą sie doda, wyrówna lub odejmie ta wartość :] . W create: speedd = 0; W step: if ( keyboard_check_preesed ( vk_up ) ) { speed = 5 speed += sign(speedd) } W kolizji z strzykawką: speedd += 10 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
blackmaul Opublikowano 4 Maja 2007 Udostępnij Opublikowano 4 Maja 2007 To będzie sprawiać, że wartość będzie stale rosnąć. Lepiej speed=+10; Po prostu doda 10 do speeda. xd Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Marmot Opublikowano 4 Maja 2007 Udostępnij Opublikowano 4 Maja 2007 Wlep eventa Collision with, wybierasz strzykawkę i dajesz akcję Start Motion (czy coś takiego, niebieskie strzałeczki) i w pole Direction wpisujesz direction, a w pole speed wpisujesz speed+10. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się