szymek11116 Opublikowano 30 Kwietnia 2007 Udostępnij Opublikowano 30 Kwietnia 2007 Jak zrobic by gra była na czas? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pablo1517 Opublikowano 30 Kwietnia 2007 Udostępnij Opublikowano 30 Kwietnia 2007 ustawić na początku gry (roomu z grą właściwą że tak powiem) jeden z alarmów alarm[0]=60*room_speed; //gdzie 60 to ilosc sekund w ten sposob masz ustawiony czas na minutę. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
szymek11116 Opublikowano 30 Kwietnia 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 30 Kwietnia 2007 Dzięki, ale jak się skończy czas to żeby był restart roomu to jak zrobic? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
blackmaul Opublikowano 30 Kwietnia 2007 Udostępnij Opublikowano 30 Kwietnia 2007 Dzięki, ale jak się skończy czas to żeby był restart roomu to jak zrobic? Ustaw warunek na czas. if (alarm[0]==0) { //akcja } Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pablo1517 Opublikowano 30 Kwietnia 2007 Udostępnij Opublikowano 30 Kwietnia 2007 dajesz event alarmu 0 i tam piszesz room_restart(); ... chyba Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
szymek11116 Opublikowano 30 Kwietnia 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 30 Kwietnia 2007 A jednak nie działa :mellow: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jaklub Opublikowano 1 Maja 2007 Udostępnij Opublikowano 1 Maja 2007 Nowy objekt liczący czas zrób. Create tego objektu: alarm[0]=60*room_speed Alarm 0 tego objektu: room_restart() Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się