Will Opublikowano 30 Kwietnia 2007 Udostępnij Opublikowano 30 Kwietnia 2007 Mam problem gdyż przeciwnik nie chcę strzelać z lufy... czasami ma lufe ma w drugą stronę. W każdym razie nie chodzi o naboje.. tylko miotacz ognia z przykładów. Czy ktoś wie jak to zmienić. Tutaj daje gierkę (exe bo dość dużo już zrobiłem) tam za rampą jest ten ziomek z miotaczem. https://gmclan.org/up2096.html (link do Uploadera. Nazwa pliku TEST) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Maxpayn Opublikowano 30 Kwietnia 2007 Udostępnij Opublikowano 30 Kwietnia 2007 Mógłbyś podać kawałek kodu którego użyles do tego, to ci naprawimy :) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Will Opublikowano 30 Kwietnia 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 30 Kwietnia 2007 Jak już pisałem to jest z przykładu gmclanu na miotacz ognia. Wziąłem dokładnie ten sam kod co tam.. ale jakoś nie mogę sobie dać z tym rade. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Maxpayn Opublikowano 30 Kwietnia 2007 Udostępnij Opublikowano 30 Kwietnia 2007 ale mi chodzi jaki kod urzyles na zmianne direction =) i jaki na poruszanie tego stworka czy jak on tam ma :P Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Will Opublikowano 30 Kwietnia 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 30 Kwietnia 2007 kod najprostszy if distance to object.. {move_towards_point....} a to kod jaki mam na to żeby strzelał z lufy obróconej w stronę postaci (na normalnym strzelaniu nabojami działa) while (image_angle < 0){image_angle +=360;} while (image_angle > 360) {image_angle -= 360;} var deltaA; var dir; dir = point_direction(x,y,obj_bohater.x,obj_bohater.y); deltaA = sin(degtorad(dir-image_angle))*10; image_angle += deltaA; deltaA = dir-image_angle; if (deltaA = 180) image_angle -= 1; Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi