Bartek (Kamrat) Opublikowano 1 Maja 2007 Udostępnij Opublikowano 1 Maja 2007 ja gdybym miał coś kupić, to po Symfonii kupiłbym Thinking in C++. swego czasu miałem w formie ebooka i powiem, że książka jest naprawdę dobra :P Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Micja Opublikowano 1 Maja 2007 Udostępnij Opublikowano 1 Maja 2007 ja gdybym miał coś kupić, to po Symfonii kupiłbym Thinking in C++. swego czasu miałem w formie ebooka i powiem, że książka jest naprawdę dobra tongue2.gif No tak ale to sa raczej znowu postaway, takie jak w symfonii, a chcialbym właśnie programowac gierki, ale na razie i tak musze poszukać czegoś o Win.API. :lol: :lol: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Marmot Opublikowano 1 Maja 2007 Udostępnij Opublikowano 1 Maja 2007 WinAPI to przeżytek. Lepiej pisać pod .NET, ewentualnie spróbuj GTK++ lub wxWidgets. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Micja Opublikowano 1 Maja 2007 Udostępnij Opublikowano 1 Maja 2007 Direct i openGl wymagaja Wina.API chyba nie?? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Vardi Opublikowano 1 Maja 2007 Udostępnij Opublikowano 1 Maja 2007 No tak ale to sa raczej znowu postaway, takie jak w symfonii, a chcialbym właśnie programowac gierki, ale na razie i tak musze poszukać czegoś o Win.API. :lol: :lol: Im więcej przeczytasz książek o podstawach C++ to lepiej je zrozumiesz. :P Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Marmot Opublikowano 1 Maja 2007 Udostępnij Opublikowano 1 Maja 2007 Direct i openGl wymagaja Wina.API chyba nie?? Nie wymagają. WinAPI jest do pisania aplikacji okienkowych dla Windows, a nie do pisania gier pod DirectX czy OpenGL. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Vardi Opublikowano 1 Maja 2007 Udostępnij Opublikowano 1 Maja 2007 Nie wymagają. WinAPI jest do pisania aplikacji okienkowych dla Windows, a nie do pisania gier pod DirectX czy OpenGL. Ale okienko trzeba napisać i tak nie ? Czy jest inny sposób na to ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Marmot Opublikowano 1 Maja 2007 Udostępnij Opublikowano 1 Maja 2007 Właściwie to tak, ale do zrobienia tego potrzeba takich funkcji, że nauka całego WinAPI jest zbędna. Poza tym, pisanie pod czystym DX czy OpenGL to strata czasu, lepiej pisać w gotowych silnikach typu Irrlicht, Ogre czy tam inne, a do nich nie trzeba już ani trochę WinAPI znać. btw. Zawsze myślałem, że DX czy OpenGL można wywołać z konsoli żeby renderowało na ekranie. Ale widać myliłem się, bo sobie popatrzyłem na kursy DX do Pascala i tam tak nie było. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Will Opublikowano 2 Maja 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 2 Maja 2007 Ale jeśli stworzysz grę w takim gotowym silniku to chyba nie możesz jej rozpowszechniać? Tak mi się przynajmniej wydaje. Tzn są jakieś warunki tam.. Musisz udostępnić pliki źródłowe?? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bartek (Kamrat) Opublikowano 2 Maja 2007 Udostępnij Opublikowano 2 Maja 2007 zależy od licencji. różne silniki są udostępniane na różnych licencjach. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Will Opublikowano 2 Maja 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 2 Maja 2007 A jaki jest najlepszy darmowy? Widziałem że ogre jest bardzo fajny.. ale podobno w nim nie można zrobić nic porządnego tylko same demka.. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bartek (Kamrat) Opublikowano 2 Maja 2007 Udostępnij Opublikowano 2 Maja 2007 ja polecam Irrlichta - jeden z najprostszym silników, i w sumie zły nie jest. Ogre3D świetnie renderuje, ale jest trudniejszy niż Irr. po więcej odsyłam na oficjalne strony silników. Irrlicht Ogre3D Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Filar Społeczności Ranmus Opublikowano 2 Maja 2007 Filar Społeczności Udostępnij Opublikowano 2 Maja 2007 Ale okienko trzeba napisać i tak nie ? Czy jest inny sposób na to ?A kto powiedział, że okienko musi być napisane w WinApi? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Will Opublikowano 2 Maja 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 2 Maja 2007 Na jakim poziomie trzeba umieć majce żeby nie mieć żadnych problemów z C++? (a tak pytanie z innej beczki ostatnio na kompie nie mogę włączyć gry mojemu bratu wyskakuje błąd C:\DOCUME~1\Will\USTAWI~1\Temp\WER1D.tmp.dir00\appcompat.txt [ma 8 lat i beczy mi od wczoraj -.-] Czym to może być spowodowane?) <Sorry za napisanie tutaj tego pytania ale jakoś nie znam forum gdzie mógłbym zadać to pytanie i gdzie są tacy Geniusze :] Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Micja Opublikowano 2 Maja 2007 Udostępnij Opublikowano 2 Maja 2007 Tak szczerze mówiąc moim marzeniem jest zostać mistrzem świata w programowaniu. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Vardi Opublikowano 2 Maja 2007 Udostępnij Opublikowano 2 Maja 2007 A kto powiedział, że okienko musi być napisane w WinApi? Dlatego pytam czy jest na to inny sposób. Więc ? :) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Micja Opublikowano 2 Maja 2007 Udostępnij Opublikowano 2 Maja 2007 Może coś jakoś do Linuxa?? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Marmot Opublikowano 2 Maja 2007 Udostępnij Opublikowano 2 Maja 2007 Przecież okienka możecie pisać w wxWidgets i GTK+, wtedy będziecie mieli multiplatformowo ^^ . Ewentualnie QT, ale jeszcze nie ma jego wersji dla Windows, a jak nadejdzie to hohoho :D . Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bartek (Kamrat) Opublikowano 2 Maja 2007 Udostępnij Opublikowano 2 Maja 2007 Marmot, co ty pierdzielisz, przecież jest qt dla windowsa - http://www.trolltech.com/developer/downloads/qt/windows. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Filar Społeczności Ranmus Opublikowano 2 Maja 2007 Filar Społeczności Udostępnij Opublikowano 2 Maja 2007 Z nowszych natywnych pod windowsa to jeszcze WinForms i WPF. Obydwa wbudowane w Vistę, a w XP to chyba tylko poprzez .net 2.0 dla WinForms / 3.0 dla WPF. Poza tym każdy silnik 3D czy inny framework multimedialny pośrednio robi to za Ciebie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Will Opublikowano 4 Maja 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 4 Maja 2007 w tym poradniki "od zera do gier kodera" autor pisze żeby używać Visual studio 7. Co to jest za program i czy opyla się go mieć? i jakie ma funkcje ;] Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Marmot Opublikowano 4 Maja 2007 Udostępnij Opublikowano 4 Maja 2007 Bierz Code::Blocks. Visual Studio 7 to płatne szajstwo Microsoftu :P . Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Filar Społeczności Ranmus Opublikowano 4 Maja 2007 Filar Społeczności Udostępnij Opublikowano 4 Maja 2007 No nie szajstwo, bo najlepsze środowisko dla C++ jakie człowiek wymyślił, ale koszmarnie drogie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Will Opublikowano 4 Maja 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 4 Maja 2007 A Microsoft Visual c++ 6?? Mam ten program i wydaje się dosyć trudny ;/ Nie wiem na co się zdecydować bo nie chce po jakimś czasie zmieniać programu. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Filar Społeczności Ranmus Opublikowano 4 Maja 2007 Filar Społeczności Udostępnij Opublikowano 4 Maja 2007 Wywal od razu, bo były duże zmiany w kompilatorze. Bezwzględne minimum to 7, ale radzę 8 (edycja 2005). Albo bierz darmowe Code::Blocks, też dobre. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Will Opublikowano 4 Maja 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 4 Maja 2007 Zauważyłem też program borland builder c++. Kumpel mi mówił że fajny, ale ja mu tam nie wierze wole się was zapytać :] A jak nie on to wezmę ten Code::blocks wydaje się przyjazny i prosty w obsłudze :D Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Marmot Opublikowano 4 Maja 2007 Udostępnij Opublikowano 4 Maja 2007 Nie bierz Borland C++ Builder bo tam jest zupełnie inaczej niż w innych edytorach. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Micja Opublikowano 4 Maja 2007 Udostępnij Opublikowano 4 Maja 2007 a ja polecam deva c++ of course Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Marmot Opublikowano 4 Maja 2007 Udostępnij Opublikowano 4 Maja 2007 Micja: Dev-C++ jest przestarzały. Code::Blocks to taka jakby nowa wersja Dev-C++ mówiąc łopatologicznie ;p . Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Micja Opublikowano 7 Maja 2007 Udostępnij Opublikowano 7 Maja 2007 Chyba fakttycnie zm8enie bo mnie już denerwuje tez Dev.... Złom jeden Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się