Khornel Opublikowano 29 Kwietnia 2007 Udostępnij Opublikowano 29 Kwietnia 2007 Witam. Jestem bardzo początkujący co do linuxów. Zainstalowałem dystrybucję Red Hat 8.0 [tryb graficzny]. Chodzi wspaniale. Chcę zainstalować firefoxa i kadu (klient gg). Sciągam i rozpakowywuje. Chcę to jakoś zainstalować ale nie wiem jak. Jest tam kilka folderów i kilkanaście plików! Co z tym zrobić? Thx. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bartek (Kamrat) Opublikowano 29 Kwietnia 2007 Udostępnij Opublikowano 29 Kwietnia 2007 co do kadu: http://www.kadu.net/w/Pobierz:FedoraCore_RedHat. zrób tak samo z firefoxem, a to co ściągnąłeś wywal :P a potem zacznij czytać jakieś tutoriale, artykuły które pozwolą ci poznać w podstawach obsługę linuksa. na początek polecam strony newbie.linux.pl, no i oczywiście linux.pl ;) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Filar Społeczności Ranmus Opublikowano 29 Kwietnia 2007 Filar Społeczności Udostępnij Opublikowano 29 Kwietnia 2007 Najlepiej to wywal tego linuksa. Redhat Linux 8.0 to już staroć. Ściągnij najnowsze Ubuntu/OpenSuse/Fedora. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Vardi Opublikowano 29 Kwietnia 2007 Udostępnij Opublikowano 29 Kwietnia 2007 Ranmus: A co sądzisz o Slackware ? Czy ta dystrybucja jest jeszcze bardzo dobra jak kiedyś ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Marmot Opublikowano 29 Kwietnia 2007 Udostępnij Opublikowano 29 Kwietnia 2007 @Khornel: Jak ściągnąłeś Firefoksa, to zapewne wystarczy odpalić go z tego folderu wpisując ./mozilla albo ./firefox , nie pamiętam, a jak ściągnąłeś źródła kadu to ./configure make make install i odpalasz wpisując Kadu. Jak ściągnąłeś plik RPM to wpisz rpm -ivh kadu*.rpm Oczywiście musisz być zalogowany na roota (np. za pomocą komendy su). Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...