Ikeni Opublikowano 28 Kwietnia 2007 Udostępnij Opublikowano 28 Kwietnia 2007 Jak zrobić: Brak obiektów np. kloc = przejście do następnej planszy? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Piczer Opublikowano 28 Kwietnia 2007 Udostępnij Opublikowano 28 Kwietnia 2007 Może być coś żle, bo robię z pamięci: if (instance_number(kloc) <= 0){ room_goto_next() } Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Marmot Opublikowano 28 Kwietnia 2007 Udostępnij Opublikowano 28 Kwietnia 2007 Jest taki klocek z tego co pamiętam "If number of instances equal to". Dajesz go, potem "Start A Block", dajesz tam akcję np. "Room Next" i potem "End Of A Block". Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
blackmaul Opublikowano 28 Kwietnia 2007 Udostępnij Opublikowano 28 Kwietnia 2007 if (instance_number(kloc) == 0) { room_goto_itd; } Mogłem się pomylić przy instance_number, jeśli tak to znajdź poprawny zapis tej funkcji w helpie. ;) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Ikeni Opublikowano 28 Kwietnia 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 28 Kwietnia 2007 A w jaki event to dać do jakiego obiektu? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Marmot Opublikowano 28 Kwietnia 2007 Udostępnij Opublikowano 28 Kwietnia 2007 W step do byle jakiego obiektu który się znajduje na planszy. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Ikeni Opublikowano 28 Kwietnia 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 28 Kwietnia 2007 Wyskakuję mi taki błąd: FATAL ERROR in action number 1 of Step Event for object obj_hamburger: Moving to next room after the last room. A użyłem tak kodu: if (instance_number(hamburger) = 0) { room_goto_next(); } Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Webzir Opublikowano 28 Kwietnia 2007 Udostępnij Opublikowano 28 Kwietnia 2007 Może nie ma następnego pokoju? :) Edit: Nie! daj kod if (instance_number(obj_hamburger) = 0) { room_goto_next(); } Teraz powinno iść. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Ikeni Opublikowano 28 Kwietnia 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 28 Kwietnia 2007 No tak! Jak mogłem tego nie zauważyć. Dzięki wszystkim. @EDIT: Ale teraz nie przenosi mnie do następnego roomu. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Webzir Opublikowano 28 Kwietnia 2007 Udostępnij Opublikowano 28 Kwietnia 2007 Może te dwa roomy są takie same? A może po prostu nie ma drugiego? =D Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Ikeni Opublikowano 28 Kwietnia 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 28 Kwietnia 2007 Sa dwa różne Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Webzir Opublikowano 28 Kwietnia 2007 Udostępnij Opublikowano 28 Kwietnia 2007 spróbuj tak: if (instance_number(obj_hamburger) <= 0){ room_goto_next() } Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
blackmaul Opublikowano 28 Kwietnia 2007 Udostępnij Opublikowano 28 Kwietnia 2007 spróbuj tak: if (instance_number(obj_hamburger) <= 0){ room_goto_next() } Powiedz mi guKsju, w jaki sposób liczba obiektów może być ujemna? =) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Webzir Opublikowano 28 Kwietnia 2007 Udostępnij Opublikowano 28 Kwietnia 2007 @ CZARNYmaul =D Na chama zerżnąłem zmienną z mojej gry a tam były punkty xDDD Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Zychu Opublikowano 28 Kwietnia 2007 Udostępnij Opublikowano 28 Kwietnia 2007 punkty?? ić sie schowaj guciu przecież to znaczy "jeżeli liczba instancji bedzie = 0" i to niema niec wspolnego z "punktami" xD Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Webzir Opublikowano 28 Kwietnia 2007 Udostępnij Opublikowano 28 Kwietnia 2007 Dobra poddaje się, nie wiem =[ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Zychu Opublikowano 28 Kwietnia 2007 Udostępnij Opublikowano 28 Kwietnia 2007 jak nie wiesz to po kij piszesz O_o wiele razy podawali: if (instance_number(obj_hamburger) == 0) { room_goto_next() } a ty zawsze musisz coś dolożyć :/ napisali raz nie trzeba drugi :P chyba że chcesz sobie nabić kupe postów ;] Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tymon Opublikowano 28 Kwietnia 2007 Udostępnij Opublikowano 28 Kwietnia 2007 if( !instance_number(obj_hamburger) ) room_goto_next(); Skoro się czepiamy. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się