Will Opublikowano 26 Kwietnia 2007 Udostępnij Opublikowano 26 Kwietnia 2007 Chodzi o to że chce aby z daleka budynki były widoczne od zewnątrz ale kiedy podejdziemy znika dach a ściany stają się prześwitywalne i widać all co jest w środku i można do niego wejść. Bardzo przydał by mi się przykład z czymś takim. A także jeśli ktoś zna stronkę z grafikami izometrycznymi związanymi z 2 albo 1 wojną światową to bardzo proszę o link. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Sylwester Opublikowano 26 Kwietnia 2007 Udostępnij Opublikowano 26 Kwietnia 2007 czyli coś takiego jak w tibii? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Will Opublikowano 26 Kwietnia 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 26 Kwietnia 2007 Chodzi o system budynków? Nom coś w tym stylu właśnie. Kiedy jesteś daleko jest dach, ściany stałe a jak podchodzisz to to się zmienia. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Sylwester Opublikowano 26 Kwietnia 2007 Udostępnij Opublikowano 26 Kwietnia 2007 ja bym sprubował funkcją if_distance_to_object Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Will Opublikowano 26 Kwietnia 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 26 Kwietnia 2007 No tak ale do każdego budynku tak. Dajmy że jest ich ze sto. Właśnie chodzi o to żeby to jakoś zrobić w jeden kod albo jakoś uprościć. Bo tak to strasznie dużo roboty na każdy domek i to zajmie wieki. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pablo1517 Opublikowano 26 Kwietnia 2007 Udostępnij Opublikowano 26 Kwietnia 2007 i potem zaleznie od odleglosci zmieniac image_alpha tych dachów. EDIT: eee... ale jesli te domki to ciagle ten sam obiekt to nie musisz kazdemu pisac osobno. A jeśli masz tych obiektów kilka to użyj parentów. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Will Opublikowano 26 Kwietnia 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 26 Kwietnia 2007 Dachy mają kompletnie zniknąć kiedy się podejdzie chodzi o to żeby aktywowały się też wszystkie przedmioty dopiero po zniknięciu dachu (przeciwnicy i inne obiekty wewnątrz pomieszczenia) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Issen Opublikowano 26 Kwietnia 2007 Udostępnij Opublikowano 26 Kwietnia 2007 if instance_position(dach.x,dach.y,id) then { dach.alpha=0,50; } Nie wiem czy dobrze ale powinno działać. Pisze z pamięci Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Will Opublikowano 26 Kwietnia 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 26 Kwietnia 2007 Oke dziex już czaje jak to zrobić ;P Chciałbym jeszcze ten link do grafik. ;/ Szukałem ale nigdzie nie mogłem takich znaleźć. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Will Opublikowano 26 Kwietnia 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 26 Kwietnia 2007 Jeszcze raz bardzo proszę o link! Sorry za double posta ale w drugiej sprawie jakoś nikt nie chce pomóc ;/ Może być nawet stronka z podobnymi grafikami. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Wolfoxer Opublikowano 26 Kwietnia 2007 Udostępnij Opublikowano 26 Kwietnia 2007 @up W 40 minut? A co do grafik to poszukaj w google ogólnie grafik izometrycznych i poszperaj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi