Skocz do zawartości

Zablokowane uniemożliwienie strzelania


artimal

Rekomendowane odpowiedzi

Pomiędzy klamrę dajesz całą akcję strzelania...

if health>0
{
}

Przypuszczam, że Twoja akcja jest zbudowana w jakiś normalny sposób... :)

 

EDIT @UP: Hejjjj, co ty odwalasz??? :D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No to masz action_ifvariable.GIF. Wstawiasz go na początku kodu. Wpisujesz w polu "variable" health, "value" 0, a "operation" larger than. Potem stawiasz action_begin.GIF po tym klocku przed chwilą postawionym oraz action_end.GIF na końcu wszystkich klocków...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

a co to jest event

no soorry że pszytrówam ale dopiero robię moją grę kilka dni

i jeszcze niewiele potrafję :unsure:

 

dobra to ja się biorę do roboty za 3 min.(ok.)będę

 

:lol: :lol: :) :) WIELKIE DZIĘKI WSZYSTKO DZIAŁA :) :)

:lol2:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

a co to jest event

no soorry że pszytrówam ale dopiero robię moją grę kilka dni

i jeszcze niewiele potrafję :unsure:

 

dobra to ja się biorę do roboty za 3 min.(ok.)będę

 

:lol: :lol: :) :) WIELKIE DZIĘKI WSZYSTKO DZIAŁA :) :)

:lol2:

 

1) Pszytródfaci

2) Dlaczego miało by nie działać?*

3) Mam nadzieję, że będziesz rox programista, a nie jakiś jedno-gwiazdkowiec.

4) Jak na początkującego to dość szybki jesteś :thumbsup:

 

*Przecież ten skrypt napisał (lol xD) Super-man adster! :P

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...