Skocz do zawartości

Siła bohatera


BartekGM

Rekomendowane odpowiedzi

Nie alarm[0]=600, tylko room_speed*20. Przy sztywnym 600, po ewentualnej zmianie room_speed zmieni się rzeczywisty czas trwania efektu.

 

Poza tym przy sila+=1 oraz if sila=1, efekt zniknie po zebraniu drugiej mikstury przed uplywem efektu pierwszej.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...