siwy Opublikowano 20 Kwietnia 2007 Udostępnij Opublikowano 20 Kwietnia 2007 to co wyżej jak zrobić żeby przy utwożeniu obiekt losował sobie jedną z kilku zmiennych Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tymon Opublikowano 20 Kwietnia 2007 Udostępnij Opublikowano 20 Kwietnia 2007 choose( zmienna1, zmienna2, ... )? :P Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
siwy Opublikowano 20 Kwietnia 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 20 Kwietnia 2007 chyba źle zadałem pytanie ale jak obiekt wylosuje zmienną to jak zrobić żeby ją puźniej używał bo każda zmienna ma inny sprite dla niego, energie i prędkość Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Piczer Opublikowano 20 Kwietnia 2007 Udostępnij Opublikowano 20 Kwietnia 2007 no to może zapisz wynik choose() do zmiennej... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Danielus Opublikowano 20 Kwietnia 2007 Udostępnij Opublikowano 20 Kwietnia 2007 zmienna = random(x) //losuje zmieną jeśli wpisze 3 to będzie losować 0,1,2 if zmienna=0{ //akcje } if zmienna = 1{ //akcje } itd. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
siwy Opublikowano 20 Kwietnia 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 20 Kwietnia 2007 jak? EDIT zrobilem tak jak radził danielus ale zmienna musi mieć jakąś wartość bo wyskakuje błąd a jak zrobie że równa się 3 to wtedy nie losuje zmiennej Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tymon Opublikowano 20 Kwietnia 2007 Udostępnij Opublikowano 20 Kwietnia 2007 Błąd Danielus. random(x) losuje liczby z przedziału 0-x więc może być to też ułamek. =) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
siwy Opublikowano 20 Kwietnia 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 20 Kwietnia 2007 więc jak mam to zrobić? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Piczer Opublikowano 20 Kwietnia 2007 Udostępnij Opublikowano 20 Kwietnia 2007 round()? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Danielus Opublikowano 20 Kwietnia 2007 Udostępnij Opublikowano 20 Kwietnia 2007 no racja =) robisz tak jak napisałem. zamiat X wpisz liczbe która bedzie mowic o ilości możliwosc losowań potem dajesz if zmienna = 0 i dajesz pierwsza mozliwosć(wpisujesz życia, mo0c, co tylko chcesz :) no i powtarzasz to aż bedzieszmiał tyle możliwości rozlosowania ile chciałeś. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
siwy Opublikowano 21 Kwietnia 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 21 Kwietnia 2007 zrobilem jak radziliście i nie działa Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pieter Opublikowano 21 Kwietnia 2007 Udostępnij Opublikowano 21 Kwietnia 2007 zmienna = round(random(x)) Edit: xD kolejny zadowolony user :> jeszcze jakiś 90 i może mi warna zdejmą :> Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
siwy Opublikowano 21 Kwietnia 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 21 Kwietnia 2007 dzięki działa EDIT jaki jest kod na tworzenie efektów np eksplozja, dym itp. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Piczer Opublikowano 21 Kwietnia 2007 Udostępnij Opublikowano 21 Kwietnia 2007 A wiki od czego masz? https://gmclan.org/index.php?wiki&wart=25 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
siwy Opublikowano 21 Kwietnia 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 21 Kwietnia 2007 dzieki szukalem ale chyba ominełem Particles Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się