Makary155 Opublikowano 17 Kwietnia 2007 Udostępnij Opublikowano 17 Kwietnia 2007 Dacie jakiś przykład z wykorzystaniem Xtreme3d v2 do strzelanki fps? Próbowałem i co z tego wyszło: Jest obiekt kamery i obiekt pistoletu. Gdy poruszam kamerą to pistolet stoi w miejscu i obraca się wokół własnej osi nawet gdy chodzę. Jak wykorzystam funkcję ObjectSetPositionOfObject to pistolet jest na środku ekranu i zasłania widok(widzę co ma środku?) Kodu gry nie dam, bo korzystam ze szkolnego komputera. Linki do ciekawych tutoriali też możecie dać. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
spyro Opublikowano 17 Kwietnia 2007 Udostępnij Opublikowano 17 Kwietnia 2007 A co to za problem ze szkolnego kompa dać linka :P Chyba że nie masz gry przy sobie, to jak wrócisz do domu to wtedy zarzucisz. A to proste jest akurat: zrób, żeby sam pistolet był obiektem kamery xD Ewentualnie, jeżeli jest modelem albo jednym z positionów, daj tam klocek Set A Target Object i ustaw na inne obiekty, które ma modelować albo obserwować. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Makary155 Opublikowano 19 Kwietnia 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 19 Kwietnia 2007 Ustawienie pistoletu jako kamery nic nie daje(zasłania teraz pół ekanu). Mam Xtreme3D v2 i nie ma do niego klocków. Jeśli użyję CameraSetTargetObject to wtedy nie mogę się ruszać... Ale dzięki za rady. Jakoś to rozgryzę A klocków nie używam od 2005 roku :D EDIT: Ni wrzucę na szkolnego kompa, bo nawet nie ma skrótu do CD-ROMu i dyskietek. Tylko dysk sieciowy. A po za tym Cenzor i Opiekun ucznia blokują mi stronę Edysk. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się