aaaaaa Opublikowano 16 Kwietnia 2007 Udostępnij Opublikowano 16 Kwietnia 2007 Jak zrobić żeby jakaś akcja wykonywała siępo kolizji objektu jeden z objektem dwa (w moim przypadku żeby policjant zaczął mnie gonić jeśli jest w odległości 300 pixeli ode mnie i jeśli ja zderze się z pieszym) Mile widziane jest podanie kodów Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
123el Opublikowano 16 Kwietnia 2007 Udostępnij Opublikowano 16 Kwietnia 2007 W kolizji z przechodniem: Dla objektu policjanta pol+=1 W Create policjanta: pol=0 W Step policjanta: if pol=1 && distance_to_object(obj_gracz) <300 {move_toards_point(x,y,obj_gracz)} Możliwe iż są błędy, dlatego lepiej sobie to popraw... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
aaaaaa Opublikowano 16 Kwietnia 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 16 Kwietnia 2007 a co ze strzelaniem nie ma go w tym kodzie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dziadekkleofas Opublikowano 16 Kwietnia 2007 Udostępnij Opublikowano 16 Kwietnia 2007 a co ze strzelaniem nie ma go w tym kodzie Bo nie prosiłeś o strzelanie. :/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
baca Opublikowano 16 Kwietnia 2007 Udostępnij Opublikowano 16 Kwietnia 2007 to coą podobnego co 123el wymienił tylko pomyśl Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
aaaaaa Opublikowano 16 Kwietnia 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 16 Kwietnia 2007 no więc jak zrobić żeby policjant strzelał w moją strone. przypominam że jets to postać z przykładu gta example Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się