Micanser Opublikowano 15 Kwietnia 2007 Udostępnij Opublikowano 15 Kwietnia 2007 Hejka, mam problem, mam obiekt ktory w drawie ma kod na rysowanie sprita kotrego ma ustawionego oraz innego sprite troche dalej, ale gdy ustawie takie same obiekty obok siebie, nachodza na siebie. Kolejnosc ustawiania nic nie da, bo polozenie niebieskiego kwadrata moze sie zmieniac. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tymon Opublikowano 15 Kwietnia 2007 Udostępnij Opublikowano 15 Kwietnia 2007 Zobacz sobie: http://www.romanx.kosa.net.pl/nukebrds/php...p?p=21397#21397 EDIT W sumie czy musisz rysować wszystkie od razu? Możesz narysować najpierw te które mają być pod spodem, a później te które mają być na wierzchu. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Cekol Opublikowano 15 Kwietnia 2007 Udostępnij Opublikowano 15 Kwietnia 2007 W create czy tam w stepie popróbuj z depthem. np depth=-x Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Micanser Opublikowano 15 Kwietnia 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 15 Kwietnia 2007 W sumie czy musisz rysować wszystkie od razu? Możesz narysować najpierw te które mają być pod spodem, a później te które mają być na wierzchu.Tak naprawde to maja byc cienie do obiektow, ktore nie sa spritami, tylko draw_vertex... itd. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Filar Społeczności Ranmus Opublikowano 15 Kwietnia 2007 Filar Społeczności Udostępnij Opublikowano 15 Kwietnia 2007 Oj ludzie, ludzie. Macie fajne dodatki pod ręką i nawet z nich nie korzystacie... :( Czas na system delegacji by Ranmus (ktoś w ogóle z tego skorzystał?), który możesz ściągnąć w dziale dodatki. Zaimportuj skrypty, a następnie: 1) Tworzysz dwa sprity 32x32, sprite0, sprite1. 2) Tworzysz skrypt o nazwie scrRysuj: draw_sprite( argument0, 0, x+argument1, y+argument2 ); 2) Tworzysz obiekt, o ktorym mowa w pierwszym poscie, rysownik. Lokujesz obiekty na planszy koło siebie. 3) Tworzysz jakiś inny obiekt, np. silnik. I teraz jego Create: delegacjaRysuj = DelegateCreate(); DelegateAddScript( delegacjaRysuj, scrRysuj, rysownik ); Oraz jego draw: DelegateCall( delegacjaRysuj, sprite0, 0, 0 ); DelegateCall( delegacjaRysuj, sprite1, 16, 16 ); Do obiektu rysownik nie musisz dodawać żadnego eventa. Dziękuję za uwagę. Mam wytłumaczyć dokładnie czy sam przeczytać readme.txt dla tego dodatku? :) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Micanser Opublikowano 15 Kwietnia 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 15 Kwietnia 2007 Wolal bym nie korzystac z dodatku, ale sam przeczytam readme jesli bede musial. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się