Gość Opublikowano 11 Kwietnia 2007 Udostępnij Opublikowano 11 Kwietnia 2007 Siemka. Mam problem, bo gdy gracz ma np HP: 100 i będzie miał HP:0, to wpisuje w jego STEP lub CREATE kod: if (hp==0) { show_message('GAME OVER'); instance_destroy(); } to gracz nie znika tylko ma HP: - 15. Jeśli możecie to poprawcie ten kod pls :unsure: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Micanser Opublikowano 11 Kwietnia 2007 Udostępnij Opublikowano 11 Kwietnia 2007 1.Dlaczego chcesz dawa to create. 2.zamiast pisac if hp=0, napisz if hp<1, i po klopocie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Opublikowano 11 Kwietnia 2007 Udostępnij Opublikowano 11 Kwietnia 2007 Tzn. że mam to napisać w step Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pablo1517 Opublikowano 11 Kwietnia 2007 Udostępnij Opublikowano 11 Kwietnia 2007 no bo nie masz ustawionego ograniczenia że nie moze byc mniejsze niz zero... eh... zamiast ==0 zrob <=0 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Opublikowano 11 Kwietnia 2007 Udostępnij Opublikowano 11 Kwietnia 2007 Thx pablo już działa :] Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Micanser Opublikowano 11 Kwietnia 2007 Udostępnij Opublikowano 11 Kwietnia 2007 Tak, ma byc w step. Step oznacza, ze kod bedzie sprawdzany w kazdej "klatce" gry (jest ich domyslnie 30 na sekunde). A create jest sprawdzane w 1 "klatce" po stworzeniu obiektu. Thx pablo już działa Ja napisalem praktycznie to samo. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się