Skocz do zawartości

żeby bumerang do mnie wracał.


Sylwester

Rekomendowane odpowiedzi

w create bumeranga:

speed=15

w step bumeranga(o ile sie nie mylę):

if( place_free( x + 150, y) )

{

speed-=30

}

Coś takiego albo w create bumeranga daj np.

alarm[0]=3

speed=15

a w alarmie 0:

speed-=30

Ps. ja noob i mogę coś źle napisać

Ps2. tera sprubuj bo nie w tym miejscu - dałem

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tak powinno być.

 

Create bumerangu:

speed i direction ustaw sam
wracaj=0
alarm[0]=60

Alarm 0:

wracaj=1

Step:

if wracaj=1
{
speed=0
if bohater.x<self.x x-=8
if bohater.x>self.x x+=8
if bohater.y<self.y y-=8
if bohater.y>self.y y+=8
}

Kolizja z bohaterem:

if wracaj=1 instance_destroy()

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

a w czyjim skrypciku w moim edytowanym czyli:

w create bumeranga:

speed=15

w step bumeranga(o ile sie nie mylę):

if( place_free( x + 150, y) )

{

speed-=30

}

Coś takiego albo w create bumeranga daj np.

alarm[0]=3

speed=15

a w alarmie 0:

speed-=30

czy w skrypcie jakluba czyli

Create bumerangu:

CODE

speed i direction ustaw sam

wracaj=0

alarm[0]=60

 

Alarm 0:

CODE

wracaj=1

 

Step:

CODE

if wracaj=1

{

speed=0

if bohater.x<self.x x-=8

if bohater.x>self.x x+=8

if bohater.y<self.y y-=8

if bohater.y>self.y y+=8

}

 

Kolizja z bohaterem:

CODE

if wracaj=1 instance_destroy()

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...