Sylwester Opublikowano 11 Kwietnia 2007 Udostępnij Opublikowano 11 Kwietnia 2007 Witam. Jak zrobić by wyrzucony bumerang przebył np.150 pikseli lub po pewnym czasie,wrócił do mnie. I musi wrócić żebym znów go mógł rzucić. z góry dzieki. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rryk Opublikowano 11 Kwietnia 2007 Udostępnij Opublikowano 11 Kwietnia 2007 w create bumeranga: speed=15 w step bumeranga(o ile sie nie mylę): if( place_free( x + 150, y) ) { speed-=30 } Coś takiego albo w create bumeranga daj np. alarm[0]=3 speed=15 a w alarmie 0: speed-=30 Ps. ja noob i mogę coś źle napisać Ps2. tera sprubuj bo nie w tym miejscu - dałem Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Sylwester Opublikowano 11 Kwietnia 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 11 Kwietnia 2007 wogule bumerang nie wraca;/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rryk Opublikowano 11 Kwietnia 2007 Udostępnij Opublikowano 11 Kwietnia 2007 teraz zobacz zrobiłem poprawkę Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jaklub Opublikowano 11 Kwietnia 2007 Udostępnij Opublikowano 11 Kwietnia 2007 Tak powinno być. Create bumerangu: speed i direction ustaw sam wracaj=0 alarm[0]=60 Alarm 0: wracaj=1 Step: if wracaj=1 { speed=0 if bohater.x<self.x x-=8 if bohater.x>self.x x+=8 if bohater.y<self.y y-=8 if bohater.y>self.y y+=8 } Kolizja z bohaterem: if wracaj=1 instance_destroy() Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Sylwester Opublikowano 11 Kwietnia 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 11 Kwietnia 2007 Jak już bumerang poleciał na pewną odległość to wyskakuje błąd;/ Edit: wszysciutko działa wielkie dzieki ;p Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
123el Opublikowano 11 Kwietnia 2007 Udostępnij Opublikowano 11 Kwietnia 2007 Ja bym zrobił, że jak już bumerang wyleci to alarm[0]=ileś tam i w tedy zmienia się w inny taki sam tylko, że z move_towards_point gracza... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dziadekkleofas Opublikowano 11 Kwietnia 2007 Udostępnij Opublikowano 11 Kwietnia 2007 Jak już bumerang poleciał na pewną odległość to wyskakuje błąd;/ To powiedz mu żeby nie wyskakiwał. To dobra metoda na wszystkie, nieokreślone błędy o których nic nie wiadomo. \; Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rryk Opublikowano 11 Kwietnia 2007 Udostępnij Opublikowano 11 Kwietnia 2007 a w czyjim skrypciku w moim edytowanym czyli: w create bumeranga: speed=15 w step bumeranga(o ile sie nie mylę): if( place_free( x + 150, y) ) { speed-=30 } Coś takiego albo w create bumeranga daj np. alarm[0]=3 speed=15 a w alarmie 0: speed-=30 czy w skrypcie jakluba czyli Create bumerangu: CODE speed i direction ustaw sam wracaj=0 alarm[0]=60 Alarm 0: CODE wracaj=1 Step: CODE if wracaj=1 { speed=0 if bohater.x<self.x x-=8 if bohater.x>self.x x+=8 if bohater.y<self.y y-=8 if bohater.y>self.y y+=8 } Kolizja z bohaterem: CODE if wracaj=1 instance_destroy() Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Sylwester Opublikowano 11 Kwietnia 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 11 Kwietnia 2007 tylko jak zrobić ,że bym mógł wyrzucić bumerang jak ten już wróci do mnie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
123el Opublikowano 11 Kwietnia 2007 Udostępnij Opublikowano 11 Kwietnia 2007 po wyrzuceniu -1, po odebraniu +1, jeżeli zero to w ogółe możesz wyrzucić... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Sylwester Opublikowano 11 Kwietnia 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 11 Kwietnia 2007 wszystko działa wielkie dzieki wam wszystkim. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Grela Opublikowano 11 Kwietnia 2007 Udostępnij Opublikowano 11 Kwietnia 2007 Masz zrobiłem przykład: Klik! Proszę Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rryk Opublikowano 11 Kwietnia 2007 Udostępnij Opublikowano 11 Kwietnia 2007 nie no ale z nas łomoty przecież tak jak zrobił to sonique jest przecież kod distance_to_object Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się