Ikeni Opublikowano 10 Kwietnia 2007 Udostępnij Opublikowano 10 Kwietnia 2007 Mam taki problem, otóż chciałbym zrobić, żeby HERO biegł ale wprowadzało się go w ruch wciskaniem klawiszy <- i -> na przemian i żeby stopniowo przyspieszał, a jeżeli gracz by przestał wciskać klawisze, HERO stopniowo zaczął zwalniać? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Sylwester Opublikowano 10 Kwietnia 2007 Udostępnij Opublikowano 10 Kwietnia 2007 był już taki temat tylko że z samochodem. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kewarr Opublikowano 10 Kwietnia 2007 Udostępnij Opublikowano 10 Kwietnia 2007 Spróbuj tego ale nie jestem pewien czy będzie chodziło. if keyboard_check(vk_left) { if lalala = 0 { friction=0 if speed < 15 speed += 2 lalala = 1 } } if keyboard_check_released(vk_left) { friction = 0.2 } if keyboard_check(vk_right) { if lalala = 1 { friction=0 if speed < 15 speed += 2 lalala = 0 } } if keyboard_check_released(vk_right) { friction = 0.2 } Nie pisałem tego sam tylko skleciłem to co było w dwóch tematach na forum. :) Może będzie też trzeba zmienić keyboard_check na keyboard_key Można spróbować ewentualnie tego :) if keyboard_check(vk_left) { if lalala = 0 { friction=0 if speed < 15 speed += 2 lalala = 1 } } if keyboard_check_released(vk_left) and keyboard_check_released(vk_right) { friction = 0.2 } if keyboard_check(vk_right) { if lalala = 1 { friction=0 if speed < 15 speed += 2 lalala = 0 } } Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Maxpayn Opublikowano 10 Kwietnia 2007 Udostępnij Opublikowano 10 Kwietnia 2007 image_angle = direction //biegnie do przodu if keyboard_check(vk_up) { friction = 0 if speed < 8 speed += 2 sprite_index = spr_hero_biegnie } //zaczyna hamowac i staje if keyboard_check_released(vk_up) { friction = 0.4 sprite_index = spr_hero_stoi } //biegnie do tylu if keyboard_check(vk_down) { speed = -4 sprite_index = spr_hero_biegnie } //zaczyna hamowac i staje if keyboard_check_released(vk_down) { friction = 0.4 sprite_index = spr_hero_stoi } //obracanie if keyboard_check(vk_left) { direction += 3 } if keyboard_check(vk_right) { direction += -3 } A tu przyklad jakby cos nie dzialalo klik ;) :P :D Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się