rryk Opublikowano 10 Kwietnia 2007 Udostępnij Opublikowano 10 Kwietnia 2007 MAm problem z strzałem i broniąa więc jak zrobić aby jeśli image_angle obiektu bron będzie = 0 to strzała ma lecieć na wprost a nie w kierunku myszy tak samo jak image angle obiektu bron bedzie = 180 to strzała ma leciećw góre Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Borek Opublikowano 10 Kwietnia 2007 Udostępnij Opublikowano 10 Kwietnia 2007 W obiekcie, który tworzy strzałę wprowadź taki kod: n = instance_create(strzala,x,y) n.direction = kierunek n.image_angle = kierunek Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kryniak Opublikowano 10 Kwietnia 2007 Udostępnij Opublikowano 10 Kwietnia 2007 Gdy strzelisz: instance_create(x,y,strzala).direction=direction Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rryk Opublikowano 10 Kwietnia 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 10 Kwietnia 2007 borek ale gdzie to wstawić w create, step czy przy przycisku który tworzy strzałę a i wiecie ja w przycisku który tworzy strzałę mam klocek Create an instance of an object with a motion więc to chyba będzie inaczej wyglądało Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Borek Opublikowano 10 Kwietnia 2007 Udostępnij Opublikowano 10 Kwietnia 2007 W przycisku tworzenia strzały n = instance_create(x,y,strzala) n.direction = kierunek n.speed = szybkosc strzaly // Ta zmienna wyręcza twój klocek "Create with motion" n.image_angle = kierunek Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rryk Opublikowano 10 Kwietnia 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 10 Kwietnia 2007 a co mam za kierunek wstawić ?? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Borek Opublikowano 10 Kwietnia 2007 Udostępnij Opublikowano 10 Kwietnia 2007 Sam sobie odpowiedz na to pytanie, dajesz taki kierunek strzały w jaki chcesz aby leciała :) od 0 do 360 stopni Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rryk Opublikowano 10 Kwietnia 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 10 Kwietnia 2007 to wtedy one lecą w jednym kierunku a maja lecieć w kierunku w którym skierowana jest broń Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Borek Opublikowano 10 Kwietnia 2007 Udostępnij Opublikowano 10 Kwietnia 2007 to wtedy one lecą w jednym kierunku a maja lecieć w kierunku w którym skierowana jest broń n.direction = bron.direction Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rryk Opublikowano 10 Kwietnia 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 10 Kwietnia 2007 i teraz mam coś takiego n = instance_create(x,y,bullet) n.direction = reka_obj.direction n.speed = 13 n.image_angle = reka_obj.image_angle ale nadal strzały lecą tam gdzie nie powinny Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rryk Opublikowano 10 Kwietnia 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 10 Kwietnia 2007 już wiem trzeba było w broni(u mnie reka_obj) w evencie strzelania wstawić n=instance_create(x,y,bullet) n.direction=image_angle a w create strzał(u mnie bullet) speed=13 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się