Gość Adster Opublikowano 9 Kwietnia 2007 Udostępnij Opublikowano 9 Kwietnia 2007 LINK Przykład przedstawia tworzenie kolorów (RGB i HSV), definiowanie balansu kolorystycznego oraz ogólnie łączenie kolorów. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Sylwester Opublikowano 9 Kwietnia 2007 Udostępnij Opublikowano 9 Kwietnia 2007 Faaaajne XDChoć mi się nie przyda,ale innym napewno;p. Na początku myślałem że nie działa,bo miałem za bardzo przyciemniony monitor;p Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jecht Opublikowano 9 Kwietnia 2007 Udostępnij Opublikowano 9 Kwietnia 2007 No fajny bajer, na pewno ktoś skorzysta. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Filar Społeczności Ranmus Opublikowano 9 Kwietnia 2007 Filar Społeczności Udostępnij Opublikowano 9 Kwietnia 2007 Była już mowa o tym przy jakimś innym przykładzie, ale no muszę powrócić: Jezeli wykorzystasz ten przyklad, prosze-umiesc mnie przynajmniej w creditsach... Adster, możesz zdefiniować co takiego unikalnego stworzyłeś w tym przykładzie, że trzeba robić wzmiankę w credistach? Przecież to tylko zwykłe wykorzystanie funkcji make_color_rgb, make_color_hsv i merge_color. To tak jakbym ja pokazał jak stosuje się funkcj e distance_to_point i żądał za to creditsy. Podziękowania to można żądać, ale przy skomplikowanych silnikach własnej produkcji. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Adster Opublikowano 9 Kwietnia 2007 Udostępnij Opublikowano 9 Kwietnia 2007 Niby tak, ale patrzysz na to z punktu widzenia...ze swojego punktu widzenia. Dla usera x, dla którego programowanie w GML jest czymś, co odbiera jako wielki "?" może to być bardzo przydatne. Nie miałem zamiaru nikogo wprawiać w zachwyt z powodu tego przykładu. Wzmianka o creditsach to tylko prośba. Jeżeli ktoś poczuje, że ten przykład naprawdę ruszył jego pracę do przodu, to zamieści mnie w creditach (nawet na jakimś marginesie, ale zamieści), a jak nie...wcale się nie obrażę... Wiem, że dla Ciebie Ranma mój przykład jest śmieszny i jakby sklasyfikować go do rangi jedzenia, to przedstawia poziom podjadania o 2.00 w nocy, ale jak wiadomo-główny administrator nie był celem dla tego przykładu. ;) Ten przykład nie prezentuje sobą maksimum możliwości GMLa, ale czy naprawdę jest aż taki, że aż "do niczego" żeby nie powiedzieć "do d**y"? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Micanser Opublikowano 9 Kwietnia 2007 Udostępnij Opublikowano 9 Kwietnia 2007 Prawdopodobnie przyklad sie przyda. Jednak ja uwazam ze to raczej nie przyklad jak cos zrobic, tylko przyklad jak urzywac kilka funkcji gml. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Adster Opublikowano 9 Kwietnia 2007 Udostępnij Opublikowano 9 Kwietnia 2007 Prawdopodobnie przyklad sie przyda. Jednak ja uwazam ze to raczej nie przyklad jak cos zrobic, tylko przyklad jak urzywac kilka funkcji gml. Tyle interpretacji, ile głów. Jednak Twoje podejście jest chyba najbliższe prawdy... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Elvis Opublikowano 10 Kwietnia 2007 Udostępnij Opublikowano 10 Kwietnia 2007 Mi się podoba :) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kofel Opublikowano 10 Kwietnia 2007 Udostępnij Opublikowano 10 Kwietnia 2007 A zauważ, że jeśli to są gotowe funkcje to chyba nikt cię nie umieści w creditsach. Ja bym tego nie zrobił ponieważ ty tylko pokazałeś zastowsowanie. Pozdrawiam, Iv!n. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Adster Opublikowano 10 Kwietnia 2007 Udostępnij Opublikowano 10 Kwietnia 2007 Heh-i znowu to samo. Pamiętaj, że to jest tylko POKAZ "jak zastosować dane funkcje", co zresztą powiedziałeś. Nie każdy pewnie to wiedział (co widać po reakcjach), więc ma przykład, do czego one służą... PS.Dobra-w***ście mnie. Idę zrobić Pixel Shadery w GMie ;) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się