Skocz do zawartości

Set & Merge example


Gość members_display_name

Rekomendowane odpowiedzi

  • Filar Społeczności

Była już mowa o tym przy jakimś innym przykładzie, ale no muszę powrócić:

Jezeli wykorzystasz ten przyklad, prosze-umiesc mnie przynajmniej w creditsach...

Adster, możesz zdefiniować co takiego unikalnego stworzyłeś w tym przykładzie, że trzeba robić wzmiankę w credistach? Przecież to tylko zwykłe wykorzystanie funkcji make_color_rgb, make_color_hsv i merge_color.

To tak jakbym ja pokazał jak stosuje się funkcj e distance_to_point i żądał za to creditsy. Podziękowania to można żądać, ale przy skomplikowanych silnikach własnej produkcji.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Niby tak, ale patrzysz na to z punktu widzenia...ze swojego punktu widzenia. Dla usera x, dla którego programowanie w GML jest czymś, co odbiera jako wielki "?" może to być bardzo przydatne. Nie miałem zamiaru nikogo wprawiać w zachwyt z powodu tego przykładu. Wzmianka o creditsach to tylko prośba. Jeżeli ktoś poczuje, że ten przykład naprawdę ruszył jego pracę do przodu, to zamieści mnie w creditach (nawet na jakimś marginesie, ale zamieści), a jak nie...wcale się nie obrażę...

 

Wiem, że dla Ciebie Ranma mój przykład jest śmieszny i jakby sklasyfikować go do rangi jedzenia, to przedstawia poziom podjadania o 2.00 w nocy, ale jak wiadomo-główny administrator nie był celem dla tego przykładu. ;) Ten przykład nie prezentuje sobą maksimum możliwości GMLa, ale czy naprawdę jest aż taki, że aż "do niczego" żeby nie powiedzieć "do d**y"?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Prawdopodobnie przyklad sie przyda. Jednak ja uwazam ze to raczej nie przyklad jak cos zrobic, tylko przyklad jak urzywac kilka funkcji gml.

Tyle interpretacji, ile głów. Jednak Twoje podejście jest chyba najbliższe prawdy...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Heh-i znowu to samo. Pamiętaj, że to jest tylko POKAZ "jak zastosować dane funkcje", co zresztą powiedziałeś. Nie każdy pewnie to wiedział (co widać po reakcjach), więc ma przykład, do czego one służą...

 

PS.Dobra-w***ście mnie. Idę zrobić Pixel Shadery w GMie ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...