BartekGM Opublikowano 9 Kwietnia 2007 Udostępnij Opublikowano 9 Kwietnia 2007 Witam ! Robię gre i chcę zrobić bossa :twisted: . Narysowałem go i chce zrobić tak : 1. Chcę żeby po 15 strzałach wróg umarł nie po jednym. 2. Chce zeby nad nim byłpasek życia ile ma procentów życia ! Pomocy ! :crying: Z góry dzięki :thumbsup: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jaklub Opublikowano 9 Kwietnia 2007 Udostępnij Opublikowano 9 Kwietnia 2007 1. Variable... CREATE hp=15 KOLIZJA Z POCISKIEM hp-=1 with(other) instance_destroy() STEP if hp<1 { skrypt umierania } 2. Draw Rectangle... draw_set_color(c_red) draw_rectangle(x,y,x+30,y+16,0) draw_set_color(c_lime) draw_rectangle(x,y,x+hp*2,y+16,0) draw_sprite(sprite_index,-1,x,y) Skrypty trzeba nieco zmodyfikować. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kryniak Opublikowano 9 Kwietnia 2007 Udostępnij Opublikowano 9 Kwietnia 2007 W create bossa wpisz: global.zyciebossa=15 W draw obiektu control (ale nie bossa bo on zniknie) wpisz: draw_rectangle(16,16,global.zyciebossa*6,64,0); W collision pocisku z bossem daj: global.zyciebossa -= 1; W stepie bossa daj: if (global.zyciebossa<=0) { // Tu napisz co ma być, gdy życie bossa spadnie do zera. } Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jaklub Opublikowano 9 Kwietnia 2007 Udostępnij Opublikowano 9 Kwietnia 2007 Poprawka skryptów kryniaka: draw objektu control draw_rectangle(16,16,global.zyciebossa*6+16,64,0); kolizja z pociskiem global.zyciebossa -= 1; with(other) instance_destroy() Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się