rryk Opublikowano 8 Kwietnia 2007 Udostępnij Opublikowano 8 Kwietnia 2007 Słuchajcie mam problem z 39dll jak już pewnie wiecie robie platformówke pod neta nie bedzie ona tak idealna jak mario brawl online autorstwa pabla ale i tak nie mam co robić a więc mam problem jak mam zrobić aby np zmiana animacji rejestrował nie tylko client w którym zachodzi ta akcja ale także druga strona (czyli np ja se ide w prawo i u mnie się zmienia animacja zaś u kolegi nie i na odwrót jest identycznie) może ktoś wie jak to zrobić prosze tłumaczyć jak dla wielkiego nooba bo samo zaczynam z 39dll bo tak latam od u-mplay do 39dll i sie zastanawiam gdzie mam robić Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dziadekkleofas Opublikowano 8 Kwietnia 2007 Udostępnij Opublikowano 8 Kwietnia 2007 jak mam zrobić aby np zmiana animacji rejestrował nie tylko client w którym zachodzi ta akcja ale także druga strona (czyli np ja se ide w prawo i u mnie się zmienia animacja zaś u kolegi nie i na odwrót jest identycznie) Po prostu prześlij coś, co będzie oznaczało kierunek, np. wartość 0 to lewo, a 1 to prawo. A wydajniej dla sieci będzie jak klient będzie rejestrował poprzednie położenie gracza i zmieniało sprite'a w zależności jak się ustawił względem poprzedniej pozycji. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rryk Opublikowano 8 Kwietnia 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 8 Kwietnia 2007 hmm zmienne ciekawe rozwiązanie a co na to inni Ps. ja sie słabo znam na zmiennych i nie wiem jak zmienne mam wysłać do serwa @Pablo15.... : a jak ty rozwiązałeś ten problem Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rryk Opublikowano 8 Kwietnia 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 8 Kwietnia 2007 srt za duble posta ale czy ktoś umie mi odpowiedzieć na to pytanie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pieter Opublikowano 8 Kwietnia 2007 Udostępnij Opublikowano 8 Kwietnia 2007 nie znasz się na zmiennych nie zajmuj się 39dll proste... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rryk Opublikowano 8 Kwietnia 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 8 Kwietnia 2007 już wiem dzięki za pomoc koledzy a i nie łam regulaminu pieter bo twój komentarz nic nie wniósł do tematu Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pieter Opublikowano 8 Kwietnia 2007 Udostępnij Opublikowano 8 Kwietnia 2007 mój wniósł, twój nie. Tak jak mówiłem zajmij się pierw nauką później bierz się za rzeczy których teraz nie pojmujesz... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rryk Opublikowano 9 Kwietnia 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 9 Kwietnia 2007 chyba na odwrót to mój wniósł twój nie powiedziałem że a ty co powiedziałeś tylko nie znasz się na zmiennych nie zajmuj się 39dll proste... i jak to miałoby mi pomóc?? I ja nie powiedziałem że nie pojmuję tylko że za bardzo nie znam się na zmiennych i nie wiem jak je wysyłać do serwa a to różnica bo tego to 2 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jecht Opublikowano 9 Kwietnia 2007 Udostępnij Opublikowano 9 Kwietnia 2007 rryk, ty też możesz dostać warna, za kontynuowanie kłótni. Myślę że za szybko podchodzisz do 39dll, mało pewnie jeszcze umiesz i dlatego masz takie problemy. Nie mówię że ja wymiatam, ale nie pcham się tam gdzie narazie nie powinienem. Jednak nikt nie może Ci zabronić zadawać takie pytania, więc może w końcu się doczekasz odpowiedzi :) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się