aaaaaa Opublikowano 8 Kwietnia 2007 Udostępnij Opublikowano 8 Kwietnia 2007 mam Game Maker 4.3 zastosowałem kod na grawitacje z faq lecz jest kłopot z poleceniem move_contackt_solid(270,4) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Sylwester Opublikowano 8 Kwietnia 2007 Udostępnij Opublikowano 8 Kwietnia 2007 Czemu używasz game maker4.3? U mnie na 6.1 wszystko działa Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dziadekkleofas Opublikowano 8 Kwietnia 2007 Udostępnij Opublikowano 8 Kwietnia 2007 Znaczy się jaki? Możliwe że w wersji 4.2 nie zaimplementowano tego, ściągnij lepiej 6.1 albo 7.0. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
aaaaaa Opublikowano 8 Kwietnia 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 8 Kwietnia 2007 ponieważ w6.1 trzeba aktywować a bez aktywacji nie działa funkcja przesuwania się ekranu kiedy bohater się porusza POMÓŻCIE POMOCY BŁAGAM JĘSLI NIE UŻYJE TEJ FUNKCJI TO BOHATER przelatuje przez ziemie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dziadekkleofas Opublikowano 8 Kwietnia 2007 Udostępnij Opublikowano 8 Kwietnia 2007 ponieważ w6.1 trzeba aktywować a bez aktywacji nie działa funkcja przesuwania się ekranu kiedy bohater się porusza Działa, działa, co ty pitolisz. I nie panikuj bo nic złego ci nie zrobimy, zajrzyj na spokojnie np. do FAQ. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Firemark Opublikowano 8 Kwietnia 2007 Udostępnij Opublikowano 8 Kwietnia 2007 Tia, patrząc na treść jego postów, to raczej FAQ i manuala niezrozumi ;] ( zresztą komu sie to udało? xd) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Makary155 Opublikowano 11 Kwietnia 2007 Udostępnij Opublikowano 11 Kwietnia 2007 Może nie "move_contackt_solid" tylko "move_contact_solid" ? Macie rację. Ściągnij sobie 6.1 - mi się wydaje, że jest świetny. Zaraz, zaraz - można zrobić to tak: if place_free(x,y) = true {gravity = 0} else {gravity = 0.2} Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Nikas Opublikowano 11 Kwietnia 2007 Udostępnij Opublikowano 11 Kwietnia 2007 a dales w objekcie ktorym ma sie zetknac gracz "solid"?? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się