Skocz do zawartości

Zablokowane pociski


kubos

Rekomendowane odpowiedzi

GM nie może nie znać kodu keyboard_check_pressed. Podaj kod, który wpisujesz z tą funkcją, może coś źle piszesz.

 

@up: Nie ma czegoś takiego, są eventy keyboard press, keyobard button i keboard released. W menu kontekstowym wybiera się przycisk.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No to takie mam. Najlepiej będzie jak napisze co zrobiłem:

 

W obiekcie bohater: Event key press <Ctrl> i tam wkleiłem taki kod:

if ready=1

{

instance_create(x,y,obj_pocisk)

ready=0

alarm[0]=10

}

 

W create: kod:

ready = 0

 

w alarm: kod:

ready = 0

 

w step: kod:

if keyboard_check(vk_control)

{

instance_create(x,y,obj_pocisk);

}

 

(keyboard_check_pressed nie działa)

 

 

 

W obiekcie pocisku:

event create: kod:

 

hspeed=(10);

 

 

 

To tyle co mam na temat wystrzeliwaniu pocisków

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No to takie mam. Najlepiej będzie jak napisze co zrobiłem:

 

W obiekcie bohater: Event key press <Ctrl> i tam wkleiłem taki kod:

if ready=1

{

instance_create(x,y,obj_pocisk)

alarm[0]=10

ready=0

}

 

W create: kod:

ready = 1

 

w alarm: kod:

ready = 1

w step: kod:

if keyboard_check(vk_control)

{

instance_create(x,y,obj_pocisk);

}

 

(keyboard_check_pressed nie działa)

W obiekcie pocisku:

event create: kod:

 

hspeed=10;

To tyle co mam na temat wystrzeliwaniu pocisków

 

Poprawiłem lub skreśliłem to, co miałeś źle...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dzięki Adster już jest w porządku. Ale mam jeszcze jednego buga co do strzelania:

gdy podczas strzelania mam wciśnięty klawisz skoku wtedy bohater przy każdym wystrzeleniu podskakuje jeszcze wyżej (aż do sufitu), jak naprawić tego buga??

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Za skok odpowiedzialny jest inny obiekt, czy nie??? (Tzn. "bohater skaczący" to nie ten sam obiekt, co stojący...)

Pokaż najlepiej, co masz zrobione w klawiszu skoku...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Oh szit, lol!!! Po prostu pocisk jest solid i gdy się tworzy, to bohater automatycznie podskakuje na nim. Jaki Matrix :P

 

Odznacz pociskowi solid...to wystarczy (zamaist tego dawaj solid w potworkach).

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...