kubos Opublikowano 6 Kwietnia 2007 Udostępnij Opublikowano 6 Kwietnia 2007 .Jak zrobić aby pociski wylatywały tylko po jednym, a nie tak, że one nie przejstają lecieć dopóki nie puszcze klawisza??? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
baca Opublikowano 6 Kwietnia 2007 Udostępnij Opublikowano 6 Kwietnia 2007 keyboard_pressed Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
spyro Opublikowano 6 Kwietnia 2007 Udostępnij Opublikowano 6 Kwietnia 2007 Nie żadne keyboard_pressed, bo nie istnieje coś takiego, tylko keyboard_check_pressed ;p Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kubos Opublikowano 6 Kwietnia 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 6 Kwietnia 2007 dobra ale gdzie dać ten keyboard_pressed i wogóle pokolei wszystko Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
baca Opublikowano 6 Kwietnia 2007 Udostępnij Opublikowano 6 Kwietnia 2007 Sorki za błąd sam jestem początkującym EDIT: if keyboard_check_pressed(vk_control) { instance_create(x,y,obj_pocisk); } Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kubos Opublikowano 6 Kwietnia 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 6 Kwietnia 2007 no tylko że mój GM nie zna takiego czegoś jak keyboard_check_pressed :| Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
miki77 Opublikowano 6 Kwietnia 2007 Udostępnij Opublikowano 6 Kwietnia 2007 no tylko że mój GM nie zna takiego czegoś jak keyboard_check_pressed :| Eee... Jak GM może nie znać tej funkcji O_o Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kubos Opublikowano 6 Kwietnia 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 6 Kwietnia 2007 no nie zna. keyboard_check tak ale keyboard_check_pressed nie. A nie ma jakiegoś innego sposobu żeby wystrzeliwał po jednym pocisku??? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
baca Opublikowano 6 Kwietnia 2007 Udostępnij Opublikowano 6 Kwietnia 2007 w eventach jest ale keyboard pressed np. left_pressed Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
spyro Opublikowano 6 Kwietnia 2007 Udostępnij Opublikowano 6 Kwietnia 2007 GM nie może nie znać kodu keyboard_check_pressed. Podaj kod, który wpisujesz z tą funkcją, może coś źle piszesz. @up: Nie ma czegoś takiego, są eventy keyboard press, keyobard button i keboard released. W menu kontekstowym wybiera się przycisk. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kubos Opublikowano 6 Kwietnia 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 6 Kwietnia 2007 No to takie mam. Najlepiej będzie jak napisze co zrobiłem: W obiekcie bohater: Event key press <Ctrl> i tam wkleiłem taki kod: if ready=1 { instance_create(x,y,obj_pocisk) ready=0 alarm[0]=10 } W create: kod: ready = 0 w alarm: kod: ready = 0 w step: kod: if keyboard_check(vk_control) { instance_create(x,y,obj_pocisk); } (keyboard_check_pressed nie działa) W obiekcie pocisku: event create: kod: hspeed=(10); To tyle co mam na temat wystrzeliwaniu pocisków Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kubos Opublikowano 6 Kwietnia 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 6 Kwietnia 2007 No i co? Wszystko jest ok w tym co napisałem wyżej?? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Adster Opublikowano 6 Kwietnia 2007 Udostępnij Opublikowano 6 Kwietnia 2007 No to takie mam. Najlepiej będzie jak napisze co zrobiłem: W obiekcie bohater: Event key press <Ctrl> i tam wkleiłem taki kod: if ready=1 { instance_create(x,y,obj_pocisk) alarm[0]=10 ready=0 } W create: kod: ready = 1 w alarm: kod: ready = 1 w step: kod: if keyboard_check(vk_control) { instance_create(x,y,obj_pocisk); } (keyboard_check_pressed nie działa) W obiekcie pocisku: event create: kod: hspeed=10; To tyle co mam na temat wystrzeliwaniu pocisków Poprawiłem lub skreśliłem to, co miałeś źle... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kubos Opublikowano 6 Kwietnia 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 6 Kwietnia 2007 Dzięki Adster już jest w porządku. Ale mam jeszcze jednego buga co do strzelania: gdy podczas strzelania mam wciśnięty klawisz skoku wtedy bohater przy każdym wystrzeleniu podskakuje jeszcze wyżej (aż do sufitu), jak naprawić tego buga?? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Adster Opublikowano 6 Kwietnia 2007 Udostępnij Opublikowano 6 Kwietnia 2007 Za skok odpowiedzialny jest inny obiekt, czy nie??? (Tzn. "bohater skaczący" to nie ten sam obiekt, co stojący...) Pokaż najlepiej, co masz zrobione w klawiszu skoku... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kubos Opublikowano 6 Kwietnia 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 6 Kwietnia 2007 W klawiszu skoku mam wklejony taki kod: if ! place_free(x,y+1) {vspeed = -10} Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Adster Opublikowano 6 Kwietnia 2007 Udostępnij Opublikowano 6 Kwietnia 2007 Oh szit, lol!!! Po prostu pocisk jest solid i gdy się tworzy, to bohater automatycznie podskakuje na nim. Jaki Matrix :P Odznacz pociskowi solid...to wystarczy (zamaist tego dawaj solid w potworkach). Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kubos Opublikowano 6 Kwietnia 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 6 Kwietnia 2007 wszystko gra :) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi