Marmot Opublikowano 4 Listopada 2004 Udostępnij Opublikowano 4 Listopada 2004 Witam! Dawno nie zadawałem pytań, ale teraz potrzebuję tego do skończenia enginu Garden cKombat, więc się pytam (ten kto pomoże ma miejsce w podziękowaniach xD, jeżeli gra kiedykolwiek wyjdzie :P). Otóż, nie wiem jaki jest if sprawdzający czy postać się nie rusza. Chciałbym, żeby wtedy miał ludzik odpowiednią animację i health mu się dodawał. Ktoś wie jaki if będzie od tego? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Ajot Opublikowano 4 Listopada 2004 Udostępnij Opublikowano 4 Listopada 2004 Marmot nie mozesz pomysleć logicznie ? :P Wyatrczy zastosować nazwyklejszy if! If sprawdzajacy zmienną. zaraz po nacisnieciu klawisza dajesz : zmienna=1 W stepie bądź czy innym evencie if (zmienna=0) { alarm[0]=30; } a w alarm[0] dajesz : health=health+1 if (zmienna=0) { alarm[0]=30 } ... Choć można zastosować magiczne event - No Key :P Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Filar Społeczności Ranmus Opublikowano 4 Listopada 2004 Filar Społeczności Udostępnij Opublikowano 4 Listopada 2004 if ( x == xprevious && y == yprevious ) health += 1; Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
SLy Opublikowano 4 Listopada 2004 Udostępnij Opublikowano 4 Listopada 2004 albo tesh: if speed = 0 { health +=1; } [\code] Oczywiście jeśli postać stoi w miejscu czyli się nie porusza. Jak ma "stać a nie siedzieć/leżeć" to jush troche inaczej Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Marmot Opublikowano 4 Listopada 2004 Autor Udostępnij Opublikowano 4 Listopada 2004 Akurat opcja Ranmy będzie mi najlepiej pasować do engine, z powodu dość sporej ilości zmiennych, przez które bym nie wiedział która jest od czego xD . PS. Oczywiście THX za te wszystkie metody. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi