baca Opublikowano 4 Kwietnia 2007 Udostępnij Opublikowano 4 Kwietnia 2007 Sorki, że znowu prosze o pomoc jak mam zrobić, że muzyka cichnie wraz z oddaleniem się bochatera od emitowanego dzwięku. Myśle, że innym by się terz to przydało ! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tymon Opublikowano 4 Kwietnia 2007 Udostępnij Opublikowano 4 Kwietnia 2007 Funkcje z grupy sound_3d_... do tego służą. :) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
baca Opublikowano 4 Kwietnia 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 4 Kwietnia 2007 poraz kolejny dzięki Tymon wyprubuje Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
123el Opublikowano 4 Kwietnia 2007 Udostępnij Opublikowano 4 Kwietnia 2007 Był taki przykład na gamemaker.nl... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pablo1517 Opublikowano 4 Kwietnia 2007 Udostępnij Opublikowano 4 Kwietnia 2007 jest jeżcze takie coś jak sprawdzanie odległości od obiektu gracza i dzielenie tego na odpowiednią liczbę, zapisywanie cały wynik ze zmiennej i uzycie funkcji sound_volume(index,<zmienna>) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
spyro Opublikowano 4 Kwietnia 2007 Udostępnij Opublikowano 4 Kwietnia 2007 zmienna = ((distance_to_object(soundemitter))/-1) sound_volume = zmienna Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
baca Opublikowano 5 Kwietnia 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 5 Kwietnia 2007 poradziłem sobie sam ale i tak dzięki za pomoc Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi