baca Opublikowano 3 Kwietnia 2007 Udostępnij Opublikowano 3 Kwietnia 2007 if bohater.pnc > 0 { bohater.pnc = bohater.pnc-0.2 } if bohater.pnc = 0 { bohater.health = bohater.health-0.2 } ja mam coś takiego i niewiem jak mam zrobić, żeby jak skończy się bohater.pnc (pancerz) to wtedy schodziło mi życie skrypt umieściłem w obiekcie z graczem, kolizja z przeciwnikiem. :huh: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Zychu Opublikowano 3 Kwietnia 2007 Udostępnij Opublikowano 3 Kwietnia 2007 w obj bohater: pnc-=2 if pnc = 0 { pnc=0 health -=2 } oto ci chodzilo?? moze bys pokazal blad ktory ci wyskakuje?? edit: Sposob Ranmusa jest lepszy ;) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Filar Społeczności Ranmus Opublikowano 3 Kwietnia 2007 Filar Społeczności Udostępnij Opublikowano 3 Kwietnia 2007 if ( bohater.pnc > 0 ) { bohater.pnc = max( bohater.pnc - 0.2, 0 ); } else { bohater.health -= 0.2; } Funkcja max spowoduje, ze bohater.pnc bedzie mial zawsze wartosc wieksza lub rowna 0. Takie zabezpieczenie gdyby przez jakas pozniejsza pomylke wartosc byla przykladowo -0.1. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
baca Opublikowano 3 Kwietnia 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 3 Kwietnia 2007 Zychu-żaden błąd mi nie wyskakuje tylko kiedy wezmę pancerz to nie trace rzycia. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi