-22- Opublikowano 5 Czerwca 2004 Udostępnij Opublikowano 5 Czerwca 2004 witam w głównym foldeże GM'a mamy folder lib a wnim pliki lib takie jak move; move2 i inne moje pytanie jest następujące, czy można tam dodac 3D lib/silnik pytałem się na oficjalnym forum jednak odp są nie jednoznaczne tak więc może Polska scena GM coś wie na ten temat ??? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Filar Społeczności Ranmus Opublikowano 5 Czerwca 2004 Filar Społeczności Udostępnij Opublikowano 5 Czerwca 2004 Oczywiście, że można, zależy tylko o jakim silniku 3D mówimy. Jeśli to ma być jakiś software'owy zrobiony przy pomocy funkcji GM'a, to taki specjalnie przygotowany lib wystarczy. Natomiast jeśli, to ma być silnik 3D w postaci DLL'a, to w takim wypadku w bibliotece powinien się znajdować dodatkowo klocek do inicjacji dll'a, który trzeba skopiować do katalogu z grą (chyba, że dll inicjowany jest z podkatalogu). Wtedy na samym początku gry dajemy jako pierwszy klocek inicjujący silnik, a potem resztę według własnej woli. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Marmot Opublikowano 5 Czerwca 2004 Udostępnij Opublikowano 5 Czerwca 2004 Coś tobie powiem 22. Pamiętaj że w folderze lib masz klocki. Jak ten engine jest na klockach to tam daj jak Ranma napisał. Jak mówisz o Xtreme 3d to nie dajesz do lib, tylko do dowolnego katalogu. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się