baca Opublikowano 28 Marca 2007 Udostępnij Opublikowano 28 Marca 2007 ostatnio grałem w Aliens: Attack on Colony v2.1 i mi się spodoał efekt uktycia terenu chciałem się zapytać jak takie coś zrobić . prubowałem z niewidocznymi kulami ale efekt niejest taki jaki chce. <_< Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
blackmaul Opublikowano 28 Marca 2007 Udostępnij Opublikowano 28 Marca 2007 Przykłady na stronie. https://gmclan.org/index.php?pliki=4 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tymon Opublikowano 28 Marca 2007 Udostępnij Opublikowano 28 Marca 2007 https://gmclan.org/up152_11_fog.html Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
spyro Opublikowano 28 Marca 2007 Udostępnij Opublikowano 28 Marca 2007 Lal, Tymon, przyznam, że twój przykład na mgłę troszkę saczy, bo się nie sprawdza w wielu sytuacjach z tym twoim surface'em :P Najlepiej to dać na zwykłego blenda i już, bo z surface to nigdy tutaj nie wiadomo, gdzie się ta kula pojawi, bo się miesza z innymi drawami w roomie xP =] I wychodzi nie tam gdzie trzeba xD Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tymon Opublikowano 28 Marca 2007 Udostępnij Opublikowano 28 Marca 2007 Spyro. E? Chyba coś Ci się pomieszało. ;3 Poprawiłem trochę i wrzuciłem w zasoby GMclanu: https://gmclan.org/index.php?plik=114 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
spyro Opublikowano 28 Marca 2007 Udostępnij Opublikowano 28 Marca 2007 Ee, trochę to pogmatwane. I taka pixeloza :3 Lepiej już tam było. Ale i tak tam nadal jest ten błąd z rysowaniem pola widzenia. Skopiuj sobie tamten skrypt, wrzuć do jakiegoś innego przykładu, ustaw wszystkie zmienne i to co trzeba i sprawdź. Mi to jakoś nie chodzi :P Kulka pojawia się w prawym lewym rogu ekranu i przesuwa się wraz z graczem, tyle że on jest na środku, a szybkość kuli jest taka, żeby dokładnie kiedy gracz się zetkniez rogiem ekranu, ona też się tam znalazła. Rozumie ? Chodzi o to, że gracz na viewie[0] jest na środku ekranu. Kula też jest na viewie[0], ale jest w prawym lewym rogu viewa. załóżmy, że odległość gracza od górnej krawędzi wynosi 200, a kuli 100. Gdy gracz przesuwa się o dwa y w górę, kula przesuwa się jeden y w górę, póki nie spotkają się na zerowej pozycji osi y - górnej krawędzi ekranu. Dopiero wtedy gracz stoi dokładnie w środku kuli. Idealna proporcjonalność. Szkoda tylko, że nie o to tu chodzi. Tak wygląda ten błąd. :P Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
baca Opublikowano 30 Marca 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 30 Marca 2007 ta mgła to jest to co ja chciałem, ale przezto narodził się nowy problem moja gra się mocno tnie, z 30 FPS jest ok. 6-9 przy mapie 2000x2000 i to jest tylko mapa testowa chcew ja większe robić mapy ale podejrzewam że się wcale nie włączy gra na normalnej wielkości mapy ta mapa to dobrze wygląda. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tymon Opublikowano 30 Marca 2007 Udostępnij Opublikowano 30 Marca 2007 Sorka, mały błąd w rysowaniu popełniłem. W downloadzie jest już poprawiona wersja. https://gmclan.org/index.php?plik=114 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
spyro Opublikowano 30 Marca 2007 Udostępnij Opublikowano 30 Marca 2007 Ee, ja już myślałem, że poprawiłeś tamten poprzedni przykład, mglav.1.1, z błędem, który opisałem :P A tu lól... ;/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
123el Opublikowano 30 Marca 2007 Udostępnij Opublikowano 30 Marca 2007 Trochę żmudnym sposobem jest rysowanie czarnych kwadratów, które przy dystansie z postacią się niszczą, ten sposób bardziej mi się podoba, jeżeli chcemy zakryć kawałek terenu, a nie cały teren... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tymon Opublikowano 30 Marca 2007 Udostępnij Opublikowano 30 Marca 2007 123el, przeanalizuj ten kod i dopiero wtedy się wypowiadaj. :] Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się