Skocz do zawartości

Zablokowane sprite z gta


LionX Dagger

Rekomendowane odpowiedzi

A sam bys nie mógł narysować ... ? To rozwija talent, wiesz - ja tak się musiałem uczyć... :P Chociaż i tak jestem marnym grafikiem :]

 

A tak offtopicowo tylko przypomnę, że Firefox sux, Opera suxxx, a najlepszy jest leganly, licencjonowany, komercyjny Windowsowski® Internet Explorer®... ;) Prosto od Microsoftu®© :D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A tak offtopicowo tylko przypomnę, że Firefox sux, Opera suxxx, a najlepszy jest leganly, licencjonowany, komercyjny Windowsowski® Internet Explorer®™... smile2.gif Prosto od Microsoftu®© biggrin.gif

Ja też lubię jak ludzie otwierają wrota do swojego komputera używając Internet Explorera prosto od Microsoftu.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam

 

Mam zbliżoną prośbę co kolega LionX... potrzebuje wszystkich grafik z Gta 1 albo ewentualnie z Gta 2... Wszystkich Grafik z gry czyli ludzików, samochodów, budynków itp... Nie wiem czy nie będzie trzeba ściągać Gta 1 żeby potem edytować pliki źródłowe jakimiś edytorami a wiem że takie są bo kiedyś się bawiłem ^^ ale to jest ostateczna rzecz jaką zrobię bo może najpierw znajdę jakąś stronę z całą grafiką, a szukałem i nie znalazłem... więc może ktoś by znał jakąś stronę z grafiką z Gta 1 albo ewentualnie Gta 2, bym był bardzo wdzięczny, normalnie to mógłbym obci... obiecać takiej osobie miejsce w Creditsach... xD ^^

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Możesz obiecać miejsce w creditsach Rockstarowi, bo to ich grafiki i mogą się czepiać jak wszystko zerżniesz. :P

 

 

A niby jak zobaczą te grę? Co?

 

Jeżeli masz grę "Grand Thef Auto" (czyli "GTA") To podczas gry naciśnij klawisz "PrtSc" na klawie.

Znajduje się on (standardowo) między F12 i "Scroll Look". Potem otwórz jakiś program graficzny (najlepiej Paint) i naciśnij na pasku zadań Edycja>>wklej. Dalej powinieneś wiedzieć co robić.