Dawidsu Opublikowano 11 Czerwca 2004 Udostępnij Opublikowano 11 Czerwca 2004 Mam problem z Databasem (dodatkiem do GM). Używam get_open_filename, żeby mieć ścieżkę do pliku, a potem chcę z tego pliku odczytać dane. Problem w tym, że kod database_info nie chce czytać zmiennej "z" (która zawiera informacje o ścieżce wcześniej wybranego pliku). Natomiast, gdy robię to za pomocą klocka, to nie mogę wpisać tam po prostu "z", bo klocek czyta to jako ścieżkę. Co mam zrobić, żeby na kodzie udało mi się dostać do pliku o ścieżce "z" ??? Skrypt database_info nie znajduje tego pliku!!! P.S. Próbowłem już wstawiać string(z) - nie działa. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Filar Społeczności Ranmus Opublikowano 11 Czerwca 2004 Filar Społeczności Udostępnij Opublikowano 11 Czerwca 2004 Nie mam teraz tego dodatku przy sobie, ale pokaż wycinek kodu jak to robisz plus opis argumentow potrzebnej ci funkcji. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dawidsu Opublikowano 11 Sierpnia 2004 Autor Udostępnij Opublikowano 11 Sierpnia 2004 Kod: z = get_open_filename('Ustawienia gry|*.set','') database_info(z,1,1,1); z to wybrana ścieżka pliku. Adres do ściągnięcia database support: http://www.gamemaker.nl/resources/database.zip Po ściągnięciu trzeba importować skrypt Beginner.gml z katalogu Beginner w ściągniętym database i dodać pusty skrypt o nazwie encryption. Z góry dzięki za pomoc. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się