Skocz do zawartości

SDLBasic


-22-

Rekomendowane odpowiedzi

  • Filar Społeczności

+ Wszystkie moduły SDL, czyli biblioteki graficzne, sprite'y, muzyka, I/O itd.

+ Czysto i ładnie wypisane właściwości Basic'a

+ Łatwość pisania gier, nawet laik powinien sobie poradzić

+ Bardzo pozytywne wrażenie (przynajmniej na początku)

 

- SDL = wolne rysowanie (czyt. brak jakiejkolwiek akceleracji)

- Limitowana liczba sprite'ów i innych obiektów

- Brak możliwości zapisu do exe? (chyba)

- Na Pentium 400 mhz widać, że SDLBasic jest po prostu wolniejszy od GM'a 6 i GM 5 ( SDL robi swoje, ale nie wiem jak tam z samą szybkością interpretowania kodu bez wyświetlania grafiki, tutaj pewnie jest znacznie lepiej)

- Entuzjazm zaczyna powoli opadać ;)

 

Bardzo fajny ten Basic, szkoda tylko, że do wyswietlania grafiki nie uzywa OpenGL'a. Polecam każdemu, kogo nie interesuje pisanie własnych podstawowych funkcji do obsługi muzy, grafy itd. lecz lubią mieć od razu gotowy silnik, a także nie lubią wodotrysków graficznych (wszelkie particle efekty wybić sobie z głowy!).

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...