klusek Opublikowano 19 Października 2004 Udostępnij Opublikowano 19 Października 2004 1. Jak zrobic zeby w grze byl czas, dzien i noc. 2.Losowe chodzenie mieszkancow miasta, ze zmienianiem sprite'a(ludzik idzie w prawo-sprite sie zmienia na lutka w prawo) 3. Jak zrobic zeby od jednej zmiennej odjac wartosc drugiej zmiennej Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lion Opublikowano 19 Października 2004 Udostępnij Opublikowano 19 Października 2004 Nie chce mi sie pisac kodu, jedynie Ci podpowiem: 1. Moze bys zajzal do dzialu przyklady :] 2. Pomyśl! (path, string) 3. Zajzyj do helpa :] Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Nicolas Opublikowano 19 Października 2004 Udostępnij Opublikowano 19 Października 2004 3. Robisz 3 zmienną i piszesz: nazwa_trzeciej_zmiennej=pierwsza_zmienna-druga_zmienna np.: wynik=pkt-pktkarne Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Ajot Opublikowano 19 Października 2004 Udostępnij Opublikowano 19 Października 2004 1: Tworzysz nowy obiekt o naziwe obj_1. W jego create dajesz : godziny = 0 minuty = 0 pora = 0 alarm[0]=30 W Alarm 0 dajesz minuty = minuty + 1 alarm[0]=30 Następnie w jego Stepie dajesz if (minuty = 60) { godziny = godziny + 1 minuty = 0 } if (godziny = 24) { godziny = 0 } if ((godziny = 8) && (minuty = 30)) { pora = 1 } if ((godziny = 19) && (minuty = 30)) { pora = 0 } if (pora = 1) { draw_text (100, 100,' DZIEŃ ') } if (pora = 0) { draw_text (100, 100,' NOC ') } Pisane z pamięci... ( Jak najprostszym sposobem ) 2. Dajesz w creatie obiektu : kierunek = 0 A w stepie : kierunek = x // dajesz to w każdym zdarzeniu dotyczacym ruchu, tyle ze w miejscu x dajesz liczbę od 0 do 3 . przypuścmy że 0 to dół, 1, to lewo, 2 to prawo, 3 to góra if (kierunek = 0) { sprites_index = nazwa sprite'a } if (kierunek = 1) { sprites_index = nazwa sprite'a } if (kierunek = 2) { sprites_index = nazwa sprite'a } if (kierunek =3) { sprites_index = nazwa sprite'a } 3. zmienna1 = zmienna1 - zmienna2 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się