Skocz do zawartości

Dzien i noc


klusek

Rekomendowane odpowiedzi

1:

Tworzysz nowy obiekt o naziwe obj_1. W jego create dajesz :

godziny = 0
minuty = 0 
pora = 0
alarm[0]=30

W Alarm 0 dajesz

minuty = minuty + 1
alarm[0]=30

Następnie w jego Stepie dajesz

if (minuty = 60) 
{
godziny = godziny + 1
minuty = 0
}
if (godziny = 24)
{
godziny = 0
}
if ((godziny = 8) && (minuty = 30))
{
pora = 1
}
if ((godziny = 19) && (minuty = 30))
{
pora = 0
}
if (pora = 1)
{
draw_text (100, 100,' DZIEŃ ')
}
if (pora = 0)
{
draw_text (100, 100,' NOC ')
}

Pisane z pamięci... ( Jak najprostszym sposobem )

 

2. Dajesz w creatie obiektu :

kierunek = 0

A w stepie :

 kierunek = x // dajesz to w każdym zdarzeniu dotyczacym ruchu, tyle ze w miejscu x dajesz liczbę od 0 do 3 . przypuścmy że 0 to dół, 1, to lewo, 2 to prawo, 3 to góra
if (kierunek = 0)
{
sprites_index = nazwa sprite'a
}
if (kierunek = 1)
{
sprites_index = nazwa sprite'a
}
if (kierunek = 2)
{
sprites_index = nazwa sprite'a
}
if (kierunek =3)
{
sprites_index = nazwa sprite'a
}

3.

 zmienna1 = zmienna1 - zmienna2

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...