nowicjusz Opublikowano 16 Października 2004 Udostępnij Opublikowano 16 Października 2004 Cześć mam kilka pytań /problemów im mam nadzieje że mi pomożeci :).>: 1.Jak zrobić żeby obiektowi1 przypisać sprita i jego aktualna klatke innego obieku??? 2. No więc tak załóżmy żę obiekt1(kwadrat zbudowany z 4 mniejszych) zbliża się do podłoża od góry,kidy dotknie podłoż tworzą się na jego miejscu 4 nowe obiekty (każdy z tych kwadracików).Ważne jest żeby wyglądały w rzeczywistości jak ten obiekt co to lecial z góry .Rozumiecui??????Tak czy inaczej nie wiem jak to zrobić i mam nadziej że ktoś pomoże. 3.Gdzie można znaleść szybki kurs trygonometrii? 4.Znacie jakieś strony o tym jak rysoeać grafike do gier(nie mam na myśli stron zwią zanych z rysowaniem izometrycznych rzeczy) 5.Jak tam idzie tworzenie tego helpa po polsku?????? 6.Ile dni,tygodni,miesięcy według was jest tworzona naprawde dobra gra??? 7.Do czego są używane pętle w waszych grach ,czy wogule ich używacie????? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Woock Opublikowano 16 Października 2004 Udostępnij Opublikowano 16 Października 2004 Czas???? Tworzenia????? Gry????? Zależy?????? W???? dużym????? Stopniu??????? Od??????? Liczby?????? Używanych??????? Przez???????? Ciebie?????? Znaków??????? Zapytania??????? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tecbug Opublikowano 17 Października 2004 Udostępnij Opublikowano 17 Października 2004 slaby jestem z gm'a ale nudzi mi sie na wykladach wiec cos ci sprobuje pomoc :) 1) przypisujesz sprite'a komenda sprite_index a konkretna klatke animacji komenda image_single (czy jakos tak). 2) ustaw punkt zaczepienia glownego obiektu na srodku a kazdego mniejszego kwadracika w kolejnych 4ch rogach. podczas kolizji z podlozem utworz 4 kwadraciki w miejscu 0,0 wzglednym od duzego kwadrata. rozumiesz?????????? 3) nie mam pojecia, nigdy jej nie lubilem 4) np. http://blender.pl 5) nie wiem 6) od 4mc-y do roku (potem tworca traci cierpliwosc:) ) 7) do np. stworzenia kilku/nastu/dziesieciu/setek/tysiecy takich zamych obiektow, lub generowania planszy z pliku. chociaz w gm petla repeat jest troche dziwnie zrobiona, no ale coz, da sie przyzwyczaic. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się