rryk Opublikowano 1 Marca 2007 Udostępnij Opublikowano 1 Marca 2007 Mama takie głupie pytania bo zapomniałem jak to sie robiło żeby dopiero po upływie np 30sec od zderzenia z czymś te coś co sie zderzyło/wbiło znikło i aby znikało gdy rzecz do której sie wbiło zniknie,a i jeszcze jedno jak to sie robiło aby postać np dopiero po wbiciu sie w nią 3 identycznych rzeczy znikała/wybuchała bo robie grę - strzelaninkę i chce żeby postać znikała po wbiciu w nią 3 nabojów i żeby te naboje znikały po upływie czasu i żeby znikały gdy postać w którą się wbiją zniknie. Ps. Wiem że wyszło masło maślane ale niektórzy to takie durnie że aż żal patrzeć Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Micanser Opublikowano 1 Marca 2007 Udostępnij Opublikowano 1 Marca 2007 "Zapomniałeś" jasne, lepiej się odrazu przyznaj że nie potrafisz, i użyj opcji szukaj. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
blackmaul Opublikowano 1 Marca 2007 Udostępnij Opublikowano 1 Marca 2007 Skoro zapomniałeś to ci przypomnę: mnożysz stepy w alarmie przez prędkość rooma i tak powstają sekundy ;). Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rryk Opublikowano 1 Marca 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 1 Marca 2007 bo zapomniałem jakbyś nie korzystał i nie widział gamemakera przez rok też byś zapomniał a poza tym nie chodziło mi że zapomniałem o sec bo tego nie wiem a co do ilości uderzeń i znikania kiedy inny obiekt znika to zapomniałem Ps.ja jeszcze noob i mógłbyś mi to wyjaśnić black tak jak dla nooba juz chyba se przypomniałem Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pablo1517 Opublikowano 1 Marca 2007 Udostępnij Opublikowano 1 Marca 2007 dajesz w kolizji z czyms if (alarm[0]==-1) // jeśli alarm nie jest włączony { alarm[0]=30*room_speed; // gdzie 30 to ilosc sekund } Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rryk Opublikowano 1 Marca 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 1 Marca 2007 a da moze ktos odpowiedz na drugie pytanie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
blackmaul Opublikowano 1 Marca 2007 Udostępnij Opublikowano 1 Marca 2007 a da moze ktos odpowiedz na drugie pytanie Przecież to zwykłe operowanie na zmiennych :boxed:. Wystarczy ustawić zmienną hp np. na 3 przy kolizji zmniejszać ją o jeden i sprawdzać warunkiem. To już chyba potrafisz? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rryk Opublikowano 2 Marca 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 2 Marca 2007 tyak to proste czkeaj zaczne sprawdzac Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się