Micanser Opublikowano 28 Lutego 2007 Udostępnij Opublikowano 28 Lutego 2007 Hejka, przeglądałem przykłądy i kursy do 39dll, w kursie jest napisane że w create pierwszego pokoju należy dać kod dllinit(0,true,false); aby dll się wczytał, tylko za każdym razem gdy chce uruchomić gre, pokazuje się Unkown function of script, w przykładach działa, pomocy. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pablo1517 Opublikowano 28 Lutego 2007 Udostępnij Opublikowano 28 Lutego 2007 sprobuj tak dllinit(0,true,true); // Zainicjujmy dll-a i sprawdz czy importowales do swojego projektu skrypty :P Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Micanser Opublikowano 2 Marca 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 2 Marca 2007 DOpiero teraz zauważyłem mały błąd w skrypcie, ale już se poradziłem, lecz mam kolejny problem, mam obiekt JOIN, jeśli na nie go się kilknie wykonywany jest taki kod global.master = false; server = tcpconnect("127.0.0.1", 14804, true); if(server <= 0) { show_message("Unable to connect to server"); game_end(); } global.otherplayer = server; room_goto(rmGame); Zawsze jak uruchamiam gre, pokazuje się komunikat że jest błąd w akcji puszczenia dowolnego klawisza, tylko że takiej akcji nie ma, może komuś z was też to się przytrafiło. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Micanser Opublikowano 3 Marca 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 3 Marca 2007 Przepraszam za drugi post pod rząd, ale chciałem odświeżyć temat. Z powyższym problemem już sobie pordziłem, ale mam kolejny, i zaczynam nie to denerwować, jakby ktoś mógł wyknać dla mnie bardzo czytelny i dokładnie opisany przykład, był bym wdzięczny, ale nie chce ponga. Każdą odobe która pomoże umieszczę w twórcach. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Micanser Opublikowano 4 Marca 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 4 Marca 2007 Przepraszam za kolejny post pod rząd, ale mam ważne pytanie, jak zrobić że jeżeli na mapie w multi mam 3 takie same obiekty, to jeśli jeden gracz zniszczy jeden z tych obiektów, to u innego gracza też zostaje zniszczony? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pablo1517 Opublikowano 4 Marca 2007 Udostępnij Opublikowano 4 Marca 2007 musisz przypisać przedmiotom id. Robisz ze serwer oddzielnie czy wszystko w jednym pliku? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
123el Opublikowano 4 Marca 2007 Udostępnij Opublikowano 4 Marca 2007 Chętnie napisałbym "UŻYJ OPCJI SZUKAJ" :), ale tego chyba jeszcze nie było... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Micanser Opublikowano 4 Marca 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 4 Marca 2007 Robie wszystko w jednym pliku, to nie ma być mmorpg ze stałym serverem, tu każdy będzie mógł założyć server i się do niego podłaczyć. musisz przypisać przedmiotom id. To jedyny sposób? Mam nadzieje że nie. EDIT: I jak sprawdzić za pomocą gamemakera ip komputera? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
spyro Opublikowano 4 Marca 2007 Udostępnij Opublikowano 4 Marca 2007 Dla zniszczenia obiektu zdefiniuj zmienną np. destroy na true i w tych obiektach: if self.destroy { instance_destroy(self) obiekt.destroy = true } Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Micanser Opublikowano 10 Marca 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 10 Marca 2007 Jak zrobić aby server każdemy nowemu graczowi który chce się podłączyć dopisywał id (albo jakąś zmienną). Jeśli ktoś by mógł zrobić przykład samego czatu do którego może podłączyć się kilka osób, był bym wdzięczny. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
p-ter Opublikowano 10 Marca 2007 Udostępnij Opublikowano 10 Marca 2007 trudne dla mnie może coś źle dałeś (qrwa ale mama banie najeb...jestem) :) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
blackmaul Opublikowano 10 Marca 2007 Udostępnij Opublikowano 10 Marca 2007 trudne dla mnie może coś źle dałeś (qrwa ale mama banie najeb...jestem) :) Eee? Nie pomyliły ci się tematy? (A takimi tekstami wzbudzasz u wszystkich szacunek i powszechny podziw) A co do sprawdzania IP: Wiem, że pomysł zabójczy ale możesz otwierać stronę typu ipchicken.com czy whatismyip.com i user sam sprawdzi wtedy własne IP Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Micanser Opublikowano 12 Marca 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 12 Marca 2007 Sorki że odświeżam, ale nadal potrzebuje pomocy do ostatniego problemu, moze nie zabardzo rozumiecie o co mi chodzi, i dlatego nie pomogliście. W przykłądzie server akceptuje połączenie z graczem za pomocą tego kodu client = tcpaccept(listen, true); if(client <= 0) exit; global.otherplayer = client; room_goto(rmGame); Ale jaki powinienem wpisać skrypt aby server akceptował każde połączenie i przypisywał mu inną zmienną, a nie pierwszą osobę która chce się podłączyć? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się