Skocz do zawartości

Problem z kodem


Rekomendowane odpowiedzi

Hejka, przeglądałem przykłądy i kursy do 39dll, w kursie jest napisane że w create pierwszego pokoju należy dać kod

dllinit(0,true,false);

aby dll się wczytał, tylko za każdym razem gdy chce uruchomić gre, pokazuje się Unkown function of script, w przykładach działa, pomocy.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

DOpiero teraz zauważyłem mały błąd w skrypcie, ale już se poradziłem, lecz mam kolejny problem, mam obiekt JOIN, jeśli na nie go się kilknie wykonywany jest taki kod

global.master = false;
server = tcpconnect("127.0.0.1", 14804, true);
if(server <= 0)
{
  show_message("Unable to connect to server");
  game_end();
}
global.otherplayer = server;
room_goto(rmGame);

Zawsze jak uruchamiam gre, pokazuje się komunikat że jest błąd w akcji puszczenia dowolnego klawisza, tylko że takiej akcji nie ma, może komuś z was też to się przytrafiło.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Przepraszam za drugi post pod rząd, ale chciałem odświeżyć temat. Z powyższym problemem już sobie pordziłem, ale mam kolejny, i zaczynam nie to denerwować, jakby ktoś mógł wyknać dla mnie bardzo czytelny i dokładnie opisany przykład, był bym wdzięczny, ale nie chce ponga. Każdą odobe która pomoże umieszczę w twórcach.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Robie wszystko w jednym pliku, to nie ma być mmorpg ze stałym serverem, tu każdy będzie mógł założyć server i się do niego podłaczyć.

musisz przypisać przedmiotom id.
To jedyny sposób? Mam nadzieje że nie.

EDIT: I jak sprawdzić za pomocą gamemakera ip komputera?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

trudne dla mnie może coś źle dałeś (qrwa ale mama banie najeb...jestem) :)

Eee? Nie pomyliły ci się tematy? (A takimi tekstami wzbudzasz u wszystkich szacunek i powszechny podziw)

 

A co do sprawdzania IP:

Wiem, że pomysł zabójczy ale możesz otwierać stronę typu ipchicken.com czy whatismyip.com i user sam sprawdzi wtedy własne IP

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Sorki że odświeżam, ale nadal potrzebuje pomocy do ostatniego problemu, moze nie zabardzo rozumiecie o co mi chodzi, i dlatego nie pomogliście.

W przykłądzie server akceptuje połączenie z graczem za pomocą tego kodu

client = tcpaccept(listen, true);
if(client <= 0) exit;
global.otherplayer = client;
room_goto(rmGame);

Ale jaki powinienem wpisać skrypt aby server akceptował każde połączenie i przypisywał mu inną zmienną, a nie pierwszą osobę która chce się podłączyć?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...